ekinos

1. Data: 2004-05-14 21:46:16

Temat: ekinos
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

heyah
polecam wszystkim odżywki ekinos, naprawdę - to działa!

1. Data: 2004-05-14 21:50:46

Temat: Re: ekinos
Od: "K_a_s_i_a" <k...@t...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> polecam wszystkim odżywki ekinos, naprawdę - to działa!

Witam,
a na co te odżywki:), nie znam.
Pozdrawiam, Kasia

1. Data: 2004-05-14 22:13:46

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "K_a_s_i_a" <k...@t...o2.pl>

>a na co te odżywki:), nie znam.

na włosy. dobre są, fakt. ja lubię taką dwufazową w sprayu, do włosów
przesuszonych i farbowanych. pomaga rozczesywać, a poza tym, dodaje
blasku włosom i chyba trochę pomaga długofalowo (bo jest bez
spłukiwania).

an/

1. Data: 2004-05-17 08:07:06

Od: "Joanna" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przesuszonych i farbowanych. pomaga rozczesywać, a poza tym, dodaje
> blasku włosom i chyba trochę pomaga długofalowo (bo jest bez

A gdzie w Krakowie można kupić te odżywki i mniej więcej ile kosztują (np.
ta do włosów farbowanych)??

Joanna

1. Data: 2004-05-17 08:35:48

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Joanna" <j...@a...net.pl>

>A gdzie w Krakowie można kupić te odżywki i mniej więcej ile kosztują (np.
>ta do włosów farbowanych)??

założyć, to się nie założę, bo jam z DC, ale spróbowałabym w Galerii
Centrum. Odżywka kosztuje jakieś 40-45 pln za 250 ml i w trzy miesiące
jej nie dasz rady zużyć. więc jest wydajna.

an/

1. Data: 2004-05-17 14:39:10

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska napisał/a w

> Odżywka kosztuje jakieś 40-45 pln za 250 ml

Ja za szampon płaciłam 32zł (albo 37zł?), mówisz, że odżywka taka
droga? Chociaż to było wieki temu...

mips

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

1. Data: 2004-05-17 15:09:18

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo mips <m...@p...pl>

>Ja za szampon płaciłam 32zł (albo 37zł?), mówisz, że odżywka taka
>droga? Chociaż to było wieki temu...

no, bo szampony ciut tańsze są. odzywka droga, ale wydajna i zapach ma
ładny. gliss kur Czarnejgłowy o podobnych właściwościach wonieje jak
mojej babci adiekałon sprzed wojny. ekinos ma miły memu nosowi zapach.

an/

''sińce'' pod oczami
potrzebna krew!!!
test