elektroniczny straszak kretow i myszy na dzialce.

1. Data: 2000-04-13 06:01:05

Temat: elektroniczny straszak kretow i myszy na dzialce.
Od: "Janusz Stryja" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamy mozliwosc dostarczenia za zaliczeniem pocztowym elektronicznych
aparatow do odpedzania gryzoni z dzialek, kretow, karcownikow, nornic,
myszy, szczurow,
parametry:
dlugosc 410 mm
srednica 51 mm
masa 310 gramow bez baterii
napiecie baterie R20
czestotliwosc dzwieku 300 do 600 Hz
zasieg skuteczny do 1000 metrow.
cena netto 97 zl + 22% VAT + koszt przesylki.
Zamowienia prosze kierowac na adres: PPUH "BBS" Janusz Stryja, ul.
Przepilinskiego 65, 43 400 Cieszyn, tel/fax.: 033 8524142
e-mail: s...@p...com lub s...@k...net.pl

2. Data: 2000-04-13 08:29:15

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Stryja napisał(a) w wiadomości: ...
>Mamy mozliwosc dostarczenia za zaliczeniem pocztowym elektronicznych
>aparatow do odpedzania gryzoni z dzialek, kretow, karcownikow, nornic,
>myszy, szczurow,

Ja najpierw poprosilbym za zaliczeniem pocztowym chociaz ze dwa odstraszone
w ten sposob krety (z dokumentem potwierdzajacym odstraszenie)
Jurek

3. Data: 2000-04-13 10:16:23

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krety już sie nabijaja z tego cuda, bo slyszaly od komarow o takich
wynalazkach.
Pozdr.
Grzegorz

> [...]
>Zamowienia prosze kierowac na adres: PPUH "BBS" Janusz Stryja, ul.
>Przepilinskiego 65, 43 400 Cieszyn, tel/fax.: 033 8524142

Kto wie
Darmowy program do projektowania ogrodów
kiedy posiac łubin?
Rhuskus - co to?
Wycieczka po warszawskich centrach ogrodniczych.