elmo-maskotka, jak zrobic ???

1. Data: 2007-02-08 17:26:04

Temat: elmo-maskotka, jak zrobic ???
Od: Edytka <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie po dluuugiej przerwie :))
Co do moich nowych dokonan ..... nie mam czym sie "pochwalic" ogolnie
brak czasu :(( zastoj.

Mam pytanie, czy spotkalyscie sie moze z ulubiencami dzieci z ulicy
sezamkowej, teraz to chyba sezamowy zakatek, chodzi mi o postac Elmo,
moj synek bardzo go lubi a ja chcialbym mu go zrobic, szydelkiem.
Widzialam maskotki z Kubusia Puchatka, wiec moze i z tymi ktos sie
spotkal. Przeszukalam archiwum, ale niestety :(((
A nowa jest strasznie droga.

Z gory dziekuje.

Pozdrawiam:
Edyta