erozja

1. Data: 2000-06-13 06:51:40

Temat: erozja
Od: "Tomasz Borkowski" <t...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj w zwiazku z tematem "pH" pojawilo sie pojecie erozji gleby.
W zwiazku z tym mam pytanie:
-jesli od zeszlego lata walcze z chwastami i nic od tego czasu nie rosnie,
to czy erozja takze dotyczy mojego ogrodka.
Jak dlugo teren pod przyszly trawnik moze byc nie zagospodarowany?
TB
Przepraszam,jesli w moim pytaniu sa jakies merytoryczne niescislosci...

2. Data: 2000-06-17 05:28:25

Temat: Re: erozja
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Borkowski" <t...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to czy erozja takze dotyczy mojego ogrodka.
> Jak dlugo teren pod przyszly trawnik moze byc nie zagospodarowany?

Ja nie widzę potrzeby "walczenia" z chwastami przed założeniem trawnika.
Zwalczanie może polegać na:
-usunięcie wysokich chwastów przed przekopaniem gleby pod trawnik
-po wzejściu trawy do pierwszego koszenia, usuwać chwasty które zagłuszają
trawę przez ich wycinanie nożem
-po pierwszym koszeniu, zwalczanie chemiczne np. środkiem z grupy Chwastox.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl