esemesy poranne

1. Data: 2012-04-06 11:39:11

Temat: esemesy poranne
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka:
Dajac sobie - siebie, dzielimy i mnozymy wszystko co dobre,
wazne, choc czasem i trudne.
Tak naprawde, nikt nie zmartwychwstanie, ale tez i nie umrze
- dopoki mysl o nim zyje w drugim czlowieku.
Jestesmy niesmiertelni, choc tylko - i az - mentalnie.

Tomasz:
Zwuwazylas, ze wiecznie zywy jest Ten, ktory zmartwychwstal?
Popatrz... w ilu ludziach i jak dlugo zyje pamiec o Nim.
O Bozym Synu.
To jest wlasnie to Jego zmartwychwstanie!
Jest w nas. A przynajmniej w tych, ktorzy wierza nie tylko
w Jego istnienie w zamierzchlej przeszlosci.

???

U progu Wielkiej Nocy, z europejskiego tygla kultur,
wiar i kosciolow - pozdrawiam Wszystkich swiatecznie,
ponadgranicznie i ponadczasowo.

Hanka

2. Data: 2012-04-06 13:08:14

Temat: Re: esemesy poranne
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):
> [...]
>
> ???
>
> U progu Wielkiej Nocy, z europejskiego tygla kultur,
> wiar i kosciolow - pozdrawiam Wszystkich swiatecznie,

Sokrates też jest nieśmiertny i idąc na śmierć wiedział o tym, że
umierając odrodzi się na nowo i zyska nieśmiertelność. Ale tak mają
wielcy a reszta jest zapomniana , nie uzyskuje życia wiecznego. Do
Sokratesa odwoływał się także Norwid i przypadek sprawił iż go odkryto
wiele lat później, a ilu jest takich których nie odkryto?
Ciebie Hanka też nikt nie odkryje, umrzesz plując krwią i stękając w
bólach, a twoje ciało zsinieje, zesztywnieje, zgnije i będzie tak
obrzydliwe że czym prędzej zakryją ciebie trumną i będą chcieli
schować w ziemi ,żebyś nie straszyła dzieci i innych czcigodnych
obywateli, których twój niegodny wygląd by obrażał. Ile osób umiera
wokoło i jaka dyskrecja śmierci , ciągle umierają ale dyskretnie aby
żywym nie przeszkadzać, rozpływają się i nawet się wydaje że śmierci
nie ma.....dyskrecja śmierci powoduje że latami można chodzić,
spotykać się z ludźmi i nie spotykamy umierania ,które przecież jest
powszechne, komuś nie poinformowanemu zjawisko śmierci może wydawać
się nieistniejące. I nawet może być tak że ktoś kona z wyciągniętą
ręką, ale tłumek tego nie widzi i nie chce widzieć i tak idąc ulicą
nie zdajesz sobie sprawy, że co chwila wyciąga się ręka konającego w
spazmach bólu w stronę żywych. Myślę że po śmierci powinnaś się
spreparować i wystawić w jakiej wystawie, to może po śmierci
przetrwasz trochę dłużej, tylko dobry materiał musisz dobrać, może z
tytanu, i pchać się dłużej będziesz w oczy tym co nie chcą pamiętać.
Tak Hanka po śmierci jeszcze będziesz wszystkich trzymała za pyski.

3. Data: 2012-04-06 20:20:27

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-06 15:08, Nemezis pisze:
> Sokrates

Kurczę, glob! Wiesz, że też dzisiaj pomyślałam o Sokratesie w nieco
podobnym kontekście...

Ewa

4. Data: 2012-04-06 21:16:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Kurczę, glob! Wiesz, że też dzisiaj pomyślałam o Sokratesie w nieco
> podobnym kontekście...
>
> Ewa

Bo jego historia bardzo przypomina historię Jezusa i ja jak słysze
Dzizus, to automatycznie też mi w głowie staje Sokrates.

5. Data: 2012-04-06 22:42:07

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

http://wroclaw.hydral.com.pl/13001,foto.html :)

6. Data: 2012-04-06 23:46:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> http://wroclaw.hydral.com.pl/13001,foto.html :)
>
> --
> Nie ma na tym �wiecie bestii podobnej z�ej kobiecie, chocia� bowiem
> w�r�d czworonog�w lew jest najsro�szy, a w�r�d w��w drakon
najdzikszy,
> to �adnego z nich nie mo�na por�wna� ze z�� kobiet�. (Piotr Komes)

Straszny brzydal był ale piękny duchowo, mnie się bardzo podobał opis
Sokratesa jako podpalacza, który znalazłem kiedyś u Dostojewskiego...
zatrzymywał się na kilka godzin nad czymś zamyślony i przechodnie z
zaciekawieniem i przestrachem zerkali na nieruchomego Sokratesa,
jeszcze nie wiedząc ale być może podskórnie czując, zjawisko które
wstrząśnie Atenami i zapobiegliwi nie ugaszą już tego pożaru.

7. Data: 2012-04-07 11:17:55

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-07 00:42, Aicha pisze:

> http://wroclaw.hydral.com.pl/13001,foto.html :)

To chyba jedyny taki pomnik na świecie.

Ewa

8. Data: 2012-04-07 11:18:28

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-07 13:17, medea pisze:

> To chyba jedyny taki pomnik na świecie.

No, w Polsce. Bo na świecie to pewnie jakieś są.

Ewa

9. Data: 2012-04-07 16:27:45

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> Zwuwazylas, ze wiecznie zywy jest Ten, ktory zmartwychwstal?
> Popatrz... w ilu ludziach i jak dlugo zyje pamiec o Nim.

Jezus zmartwychwstał _fizycznie_ a nie pamięć o Nim

10. Data: 2012-04-07 16:28:47

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
googlegroups.com...
> Sokratesa jako podpalacza, który znalazłem kiedyś u Dostojewskiego...

A czy Sokrates poszedł do piekła?, byl przecież samobójcą :P

Psychozagadka ;)
Ironia natury
Znieczulenie
Może emigrować do Rosji?