faberlic

1. Data: 2003-11-05 22:58:42

Temat: faberlic
Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy słyszał ktoś o kosmetykach tlenowych faberlic?
Byłabym wdzięczna za informacje i opinie.
pozdrówka

1. Data: 2003-11-06 09:56:55

Temat: Re: faberlic
Od: "MM" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam zbyt duzego doswiadczenia z tymi preparatami , bo uzywam jedynie
żelu po depilacji, który ma zapobiegać wrastaniu włosków.
Włoski wrastaja nadal, ale już nie tak dużo. Dodatkowym atutem jest to, że
podrażnienia po depilacji depilatorem elektrycznym znikają bardzo
szybko.Kiedyś musiałam z tym czekac do następnego dnia.

1. Data: 2003-11-06 10:35:32

Temat: Re: faberlic (OT do MM)
Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mogłabys odpisywac POD postem i wycinac listy przedmowcow?

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html