fantazje i odloty

91. Data: 2010-10-12 19:37:54

Temat: Re: fantazje i odloty
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 12-październik-10, kiedy vonBraun otworzył usta i usenet
napełnił się słów muzyką:

> Gracie w to?

Ja bym zagrał, ale bez absolutnego zdaje się, nie mam szans.
Natomiast myślę, że poprzesuwał waszmość - co nieco w dół czy co nieco w
górę :)

92. Data: 2010-10-12 19:42:38

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun wrote:

/.../
> Gracie w to?
/.../

Jak na razie jedna odpowiedz, zachęcam pozostałych - Hanka i Fragile
hej hej!!! A może jeszcze ktoś?

vB

93. Data: 2010-10-12 19:53:11

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy lepszy tren R wrote:

> Był to dzień 12-październik-10, kiedy vonBraun otworzył usta i usenet
> napełnił się słów muzyką:

> Ja bym zagrał, ale bez absolutnego zdaje się, nie mam szans.
> Natomiast myślę, /.../
Bezpieczniej byłoby powiedzieć "sądzę" ;-)
i proszę się tu nie wtrancać. Osoby bez słuchu absolutnego, to mogą
sobie na ten temat "dużo myśleć" ;-)

Że poprzesuwał to wiadomo ale w która stronę i ile razy i jak bardzo to
już moja słodka tajemnica. A rzecz interesuje mnie jako zjawisko
percepcyjne, związane z granicami indywidualnych róznic w zakresie
spostrzegania słuchowego, więc każda odpowiedź nawet błędna może byc
ciekawa.

A odpowiedź przedstawię w postaci dźwiękowej, oczywistej nawet dla tych
którym słoń nadepnął na ucho.

pozdrawiam
vonBraun

94. Data: 2010-10-12 19:58:28

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun wrote:

> [...]
> ciekawa.
>
> A odpowiedź przedstawię w postaci dźwiękowej, oczywistej nawet dla tych

A poza tym - niezakłócony przebieg eksperymentu gwarantuje jedynie
odpowiadanie na priv coby nie sugerować.
vonBraun

95. Data: 2010-10-12 20:14:20

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-12 18:39, vonBraun pisze:

> [...]
> strój trzymał jak "skała" nawet po transporcie, choc miał trochę za
> twardy, przestarzały materiał młoteczkowy. No i pewien starszy pan,
> zainteresowany kupnem, usiadł przy klawiaturze i ...zaśpiewał sobie z
> głowy dźwięk "A" (bez stroika !!!), po czym uderzył w klawisz i
> powiedział, ze fortepian został "w całości" obniżony o pół tonu
> (stroicielowi chodziło o to, że stare - w 100% oryginalne struny - nie
> wytrzymają "dociągania" do standardowego napięcia i obniżył dla
> bezpieczeństwa). Miał racje (o czym zresztą wiedziałem) i nie kupił

Takiemu to aż miło nie sprzedać, co? ;)
Podziwiam.

> Aby wykryć fałsz "w obrębie" z góry przyjętej tonacji nie trzeba słuchu
> absolutnego.

Dokładnie o to mi chodziło. Ja mam słuch zwykły - a fałsz u wokalistów
słyszę, a czasem nawet boli.

Ewa

96. Data: 2010-10-12 20:45:59

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-10-12 21:42, niebożę vonBraun wylazło do ludzi i marudzi:

Reszta to słonie z gumowymi uszy.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

97. Data: 2010-10-12 21:11:54

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Reszta to słonie z gumowymi uszy.

No przecież napisał: "A może jeszcze ktoś?"
A poresztą to reszta się nie chwaliła, że ma słuch absolutny.

V-V

98. Data: 2010-10-12 21:25:25

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-10-12 23:11, niebożę Veronika wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> No przecież napisał: "A może jeszcze ktoś?"
> A poresztą to reszta się nie chwaliła, że ma słuch absolutny.

Nosz za siebie przeca mówiłam!

Qra, głucha i ślepa

99. Data: 2010-10-12 21:25:30

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

> Ja oraz starszy z braci otrzymalismy
> juz na wejsciu sluch absolutny, a mlodszy nie.

Tutaj to już prawdziwe zagęszczenie absolutnego.
Czy wy wiecie w ogóle o czym mówicie?

Masz słuch absolutny i nie usłyszałaś, że Szczotówna śpiewać nie umie?

V-V

100. Data: 2010-10-12 21:38:50

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Paź, 23:25, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote:
> Użytkownik "Hanka"

> Tutaj to już prawdziwe zagęszczenie absolutnego.
> Czy wy wiecie w ogóle o czym mówicie?

Wiemy.
Bylismy na przesluchaniach w Warszawie.
Ja, w wieku lat trzech.

> Masz słuch absolutny i nie usłyszałaś, że Szczotówna śpiewać nie umie?

Troche nie rozumiem Twoich zaczepek.

Jestes fantastycznym, wrazliwym czlowiekiem
Przeciez dobrze wiesz, ze mozna sluchac calym
soba, a nie tylko sluchem.

4D
Strony internetowe
Miszcz (bez) kierownicy ;)