Do VB - o Pavarottim.

1. Data: 2010-10-07 10:18:14

Temat: Do VB - o Pavarottim.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie widzę swoich postów z gugla - więc powtarzam tutaj: co sądzisz o:
http://www.youtube.com/watch?v=2TLyLdDiB_I ?
Dla mnie jak Pavarotti - tylko zamknąć oczy i słuchac. Moze on?

2. Data: 2010-10-07 12:18:59

Temat: Re: Do VB - o Pavarottim.
Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka

> Nie widzę swoich postów z gugla - więc powtarzam tutaj: co sądzisz o:
> http://www.youtube.com/watch?v=2TLyLdDiB_I ?
> Dla mnie jak Pavarotti - tylko zamknąć oczy i słuchac. Moze on?

Co&#347; chyba si&#281; z google pochrzani&#322;o, bo moich zupe&#322;nie
nie drukuje.

3. Data: 2010-10-07 16:43:47

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Nie widzę swoich postów z gugla - więc powtarzam tutaj: co sądzisz o:
> http://www.youtube.com/watch?v=2TLyLdDiB_I ?
> Dla mnie jak Pavarotti - tylko zamknąć oczy i słuchac. Moze on?

Ale jaja :-) Rzeczywiście.

Ciekawostka. Gość w ogóle nie reklamowany. Czy ludzie ogłuchli?

Nie ma hasła w Wikipedii.
Na "twojej tubie" ma tylko dwa nagrania
i jedno tu:
http://www.vbox7.com/play:81f2e860
ale ściąga się tak wolno, że załamka.
Jedna wydana płyta - Big Debut 2008
No tak 29 lat.

Trochę sie "rozdrabnia" na komercję jak czytam, opera może mu sie nie
opłacać :-( , a "technicznie" to chyba mógłby jeszcze popracować nad
sobą /ale nie pokaże palcem bo aż tak się nie znam/, Pavarotti chyba nie
był lepszy w tym wieku (pamiętam jakies nagrania z Polski gdy spiewał u
nas w czasach młodości).

pozdrawiam
vonBraun

4. Data: 2010-10-07 20:48:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 Oct 2010 18:43:47 +0200, vonBraun napisał(a):

> Ale jaja :-) Rzeczywiście.
>
> Ciekawostka. Gość w ogóle nie reklamowany. Czy ludzie ogłuchli?

Może w tych pięknych, świetlanych Usiech jednak nie jest tak różowo z
czarnym?
:-/

Piękny głos, pełny, bogaty, dojrzały. Szukam jego płyty, muszę ją mieć.

5. Data: 2010-10-07 20:54:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Oct 2010 12:18:59 +0000 (UTC), glob napisał(a):

> Ikselka

> Co&#347; chyba si&#281; z google pochrzani&#322;o, bo moich zupe&#322;nie
> nie drukuje.

No więc właśnie - wczoraj się opisałam po kokardkę w guglu o Pavarottim, do
VB, bo myślałam, że mi czytnik wariuje i nie ściąga - a to gugiel padł i do
tej pory tego wszystkiego nie ma, co wysłałam tam.

6. Data: 2010-10-07 21:03:45

Od: "glob" <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Re: Do VB - o Pavarottim.
Wiadomość:

Ikselka napisał(a):
> Dnia Thu, 7 Oct 2010 12:18:59 +0000 (UTC), glob napisaďż˝(a):

> No wi�c w�a�nie - wczoraj si� opisa�am po kokardk� w guglu o
Pavarottim, do
> VB, bo my�la�am, �e mi czytnik wariuje i nie �ci�ga - a to gugiel pad�
i do
> tej pory tego wszystkiego nie ma, co wys�a�am tam.

To samo u mnie, już z piędziesiąt razy do nich pisałem i nic, ale inni też piszą na
google pomoc o tym samym.

7. Data: 2010-10-07 21:17:56

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Może w tych pięknych, świetlanych Usiech jednak nie jest tak różowo z
> czarnym?
> :-/
Spiewa w Teksasie, ale czy tam jeszcze biją murzynów(znaczy tych
afrocośtam?) ;-) Ale podejrzewam, ze w USiech nie zarabia się wiele na
operze. Znalazłem stronę z której wynika, ze kręci z jakimiś jazzmanami.

> Piękny głos, pełny, bogaty, dojrzały. Szukam jego płyty, muszę ją mieć.
Z tego co się zorientowałem jest dość marna/były jakieś 30 sekundowe
próbki w necie/ - podkłady syntetyczne a nie prawdziwe orkiestrowe i
zawiera w znacznej częsci komercję. Człowiek jest ewidentnie
niedoinwestowany.

pozdrawiam
vonBraun

8. Data: 2010-10-07 21:19:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 Oct 2010 23:17:56 +0200, vonBraun napisał(a):

> [...]
> próbki w necie/ - podkłady syntetyczne a nie prawdziwe orkiestrowe i
> zawiera w znacznej częsci komercję. Człowiek jest ewidentnie

Tak to mi wygląda...
:-(((((

9. Data: 2010-10-07 21:40:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 Oct 2010 23:17:56 +0200, vonBraun napisał(a):

> Spiewa w Teksasie,

Moze nie bedzie z nim tak źle - coś tam robi:
http://www.operalouisiane.com/main/inside.php?page=G
uest_Artists
Pośród młodych artystów. Może o nim jednak jeszcze usłyszymy, z calego
serca trzymam kciuki i będę obserwowała jego losy :-)

10. Data: 2010-10-07 21:53:08

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-07 12:18, Ikselka pisze:

> co sądzisz o:
> http://www.youtube.com/watch?v=2TLyLdDiB_I ?
> Dla mnie jak Pavarotti - tylko zamknąć oczy i słuchac. Moze on?

A ja oczywiście znalazłam sobie łysola :)
http://www.youtube.com/watch?v=2aWZ9NllL1o&feature=r
elated

--
Pozdrawiam - Aicha

Re: Przepraszam Robaka!
Koncert.
Kiedy i jak mówić dziecku o śmierci mamy?
Kiedy umrę...
DO WAS !!!