Koncert.

1. Data: 2010-10-06 20:45:53

Temat: Koncert.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=KlZxbTVfrMM&feature=r
elated
Solistę zrównuję z Niemenem.
A instrumentalistów mogę porównać z Breakout'em.
Mieliśmy kiedyś coś.
Dziś - miernota na miernocie miernotą pogania, tylko bracia Cugowscy dają
nadzieję, ale cóż, nie ma im kto pomóc, napisać dobrych tekstów i muzyki. A
są świetni.

2. Data: 2010-10-06 20:51:41

Temat: Re: Koncert.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Oct 2010 22:45:53 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> nadzieję, ale cóż, nie ma im kto pomóc, napisać dobrych tekstów i muzyki. A

A mógłby im tatuś pomóc, jak Markowskiej. Ona jakoś się i pcha, i trwa,
choć uszy bolą jej słuchać, no.
U Cugowskich męska ambicja, rozumiem i podziwiam, choć żałuję, bo nie mają
chłopaki siły przebicia.

3. Data: 2010-10-06 22:03:53

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadzieję, ale cóż, nie ma im kto pomóc, napisać dobrych tekstów i muzyki.

to jest genialne:-)

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

4. Data: 2010-10-06 22:38:54

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nadzieję, ale cóż, nie ma im kto pomóc, napisać dobrych tekstów i muzyki.

Jaką nadzieję dają Ci bracia Cugowscy?
Bo chyba nie muzyczną.
A zwłaszcza wokalną. Tragedia, niestety.
Są świetni, owszem. Zwłaszcza jeśli chodzi o wybujałe ambicje, które nijak
się mają do predyspozycji.
Wydaje im się, że jak stary śpiewa, to i oni potrafią.
No niestety.

V-V

5. Data: 2010-10-07 09:57:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Oct 2010 00:38:54 +0200, Veronika napisał(a):

> [...]
> się mają do predyspozycji.
> Wydaje im się, że jak stary śpiewa, to i oni potrafią.

Słyzalaś "Dziwny jest ten świat" w wykonaniu tego "czarnego"?
ma chłopak głos i koniec. Nikt inny nie da rady tego zaśpiewac po Niemenie.
Podtrzymuję swoją opinię, ze są świetni, tylko nie mają repertuaru i w tym
sęk. miernoty mają - i w tym drugi sęk.

6. Data: 2010-10-07 10:14:36

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-07 11:57, Ikselka pisze:

> Słyzalaś "Dziwny jest ten świat" w wykonaniu tego "czarnego"?
> ma chłopak głos i koniec.

Też go lubię, ale tylko w cudzym repertuarze, to prawda.

Ewa

7. Data: 2010-10-07 10:20:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Oct 2010 00:03:53 +0200, Chiron napisał(a):

elated

> to jest genialne:-)

Nie mogę oczu oderwać od obrazu palców gitarzysty w szybkim fragmencie
solowym. Super!

8. Data: 2010-10-08 11:25:25

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też go lubię, ale tylko w cudzym repertuarze, to prawda.

Nigdy nie trawilem fascynacji "piosenkami", ale moze to kwestia plci. Wokal
to tylko jeden z wielu elementow i po mojemu wcale nie najwazniejszy.

9. Data: 2010-10-08 11:26:11

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.youtube.com/watch?v=KlZxbTVfrMM&feature=r
elated
> Solistę zrównuję z Niemenem.
> A instrumentalistów mogę porównać z Breakout'em.
> Mieliśmy kiedyś coś.

Tak, cale stada kopistow.

10. Data: 2010-10-08 11:36:11

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-08 13:25, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Nigdy nie trawilem fascynacji "piosenkami", ale moze to kwestia plci.
> Wokal to tylko jeden z wielu elementow i po mojemu wcale nie najwazniejszy.

Nie rozumiem. Dobrze napisana piosenka pod względem muzycznym i
tekstowym to przecież ważne. Wokal też jest ważny, ale jak sam utwór mi
się nie podoba, to dobry wokal dużo nie zdziała. I odwrotnie - choćby
najlepiej napisana piosenka, ale słabo zaśpiewana - nie da się słuchać.

A są wokaliści, którzy uszlachetniają utwór, dodają mu nowego wyrazu.

Ewa

Kiedy i jak mówić dziecku o śmierci mamy?
Kiedy umrę...
DO WAS !!!
Będziecie zmuszane do badań ginekologicznych.
Coś nowego dla obrońców rodziców Róży