Coś nowego dla obrońców rodziców Róży

1. Data: 2010-10-06 16:22:42

Temat: Coś nowego dla obrońców rodziców Róży
Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/30
4432,ojciec-malej-rozy-stanal-przed-sadem-za-co

2. Data: 2010-10-06 16:26:23

Temat: Re: Coś nowego dla obrońców rodziców Róży
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szaulo" <z...@p...pl> wrote in message news:i8i7n0$2ui$1@news.onet.pl...
> http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/30
4432,ojciec-malej-rozy-stanal-przed-sadem-za-co

Znam takie sprawy - prywatny wróg państwa.

A dokładniej Ludwików XX-tam - (państwo to ja) ukrytych po różnych urzędach.

3. Data: 2010-10-06 16:31:06

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

4432,ojciec-malej-rozy-stanal-przed-sadem-za-co

> Znam takie sprawy - prywatny wróg państwa.
>
> A dokładniej Ludwików XX-tam - (państwo to ja) ukrytych po różnych
> urzędach.

Czasem to sąsiad lub chętny na ziemię lub dom, czasem to policaj, ale
najczęściej kurator sądowy (najczęściej rurwa - dlaczego?)...

4. Data: 2010-10-06 18:57:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Oct 2010 18:31:06 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
>
> Czasem to sąsiad lub chętny na ziemię lub dom, czasem to policaj, ale
> najczęściej kurator sądowy (najczęściej rurwa - dlaczego?)...

Dokladnie.
I w ogóle to co ma piernik do... zwierząt.

5. Data: 2010-10-06 19:15:16

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

4432,ojciec-malej-rozy-stanal-przed-sadem-za-co

> Dokladnie.
> I w ogóle to co ma piernik do... zwierząt.

Ma - niszczenie człowieka powoduje też niszczenie jego zwierząt.
I ręce bezwolne opadają...
Takie sqrwysyństwo.

6. Data: 2010-10-07 08:16:24

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Szaulo" <z...@p...pl> wrote in message news:i8i7n0$2ui$1@news.onet.pl...
> http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/30
4432,ojciec-malej-rozy-stanal-przed-sadem-za-co

hehe,
obrońcy zaciskania sie wladzy Panstwa nad obywatelem -
niezwykle czujni! :)

Druch

Co z nami jest nie tak, z perspektywy innych?
Myślę że ważne dla m/k
Piosenki wyciskające męskie łzy
Piosenki wyciskające męskie łzy
ZAPYTAWYWUJE SIE...