Co z nami jest nie tak, z perspektywy innych?

1. Data: 2010-10-06 00:27:58

Temat: Co z nami jest nie tak, z perspektywy innych?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość: A wiecie, skopiowałem sobie tego posta z innego forum, bo
jest bardzo ciekawy, użytkowniczka mam nadzieję mi wybaczy, ale
zawiera on pewien problem, dzięki któremu możemy przyjrzeć się nam, że
z nami coś nie tak i czemu z nami tak jest, czyli nie tak?............
Dzień dobry wszystkim,
Postanowiłam tu napisać gdyż mam odwieczny problem ze znalezieniem
drugiej połówki.
A ściślej, ze znalezieniem drugiej połówki w Polsce.
Nie wiem co jest grane, ale wydaje mi się że w Polsce wogóle nie ma
facetów w moim typie, plus żeby jeszcze nadawali się na partnera.
Chodzę po ulicach, po marketach, rozglądam się w tramwajach,
autobusach, parkach, portalach randkowych i ... wielkie nic. Bardzo
nieliczni, właściwie sporadyczni którymi mogłabym się zainteresować,
reszta zachowuje się/ wygląda tak, że nie mam najmniejszej ochoty z
większością z nich nawiązać kontaktu. Myślę że to poniekąd dlatego że
dość długi czas mieszkałam na
Wyspach i byłam z Anglikiem. Tam jest naprawdę masa przystojnych,
dobrze ubranych, zadbanych facetów, potrafiących się zachowywać
kulturalnie i coś sobą reprezentować. Nie wiem co robić, zastanawiam
się poważnie nad wyjazdem z powrotem na Wyspy i próbą ułożenia sobie
życia tam. Tylko czy warto? W PL jestem juz 5 lat od powrotu, mam 34
lata i nie spotkałam żadnego ineteresującego faceta, który by mi się
podobał:(

2. Data: 2010-10-06 00:57:29

Temat: Re: Co z nami jest nie tak, z perspektywy innych?
Od: Kobieta <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-06 02:27, glob pisze:
> [...]
> życia tam. Tylko czy warto? W PL jestem juz 5 lat od powrotu, mam 34
> lata i nie spotkałam żadnego ineteresującego faceta, który by mi się
Ma dziewczyna rację - w Polsce same dupki jeszcze luzem łażą - a Ci
fajni, normalni - już dano zajęci.
Facet po 30-ce, jeśli nie ma zony to znaczy, że jest WYBRAKOWANY!
A kobiety.... cóż..... my jesteśmy wybredne.

3. Data: 2010-10-06 01:00:47

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-06 02:57, Kobieta pisze:

> Ma dziewczyna rację - w Polsce same dupki jeszcze luzem łażą - a Ci
> fajni, normalni - już dano zajęci.
> Facet po 30-ce, jeśli nie ma zony to znaczy, że jest WYBRAKOWANY!

NIE-PRAW-DA! Może być jeszcze wybredny, albo po przejściach, albo... itd.

--
Pozdrawiam - Aicha (amatorka niewyjętych starych kawalerów;))))))))

4. Data: 2010-10-06 01:08:03

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości grup

> NIE-PRAW-DA! Może być jeszcze wybredny, albo po przejściach, albo... itd.
Tak, tak- facet, który nie potrafi stworzyć związku z kobietą. Och, po
przejściach, przytulcie mnie kobitki, miałem taką wredną partnerkę -
poszukuję ukojenia w waszych ramionach. I tak aż do starości:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

5. Data: 2010-10-06 01:11:33

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-06 03:08, Chiron pisze:

> Tak, tak- facet, który nie potrafi stworzyć związku z kobietą. Och, po
> przejściach, przytulcie mnie kobitki, miałem taką wredną partnerkę -
> poszukuję ukojenia w waszych ramionach. I tak aż do starości:-)

Ajtam, a jak ktoś ma serce na dłoni - i to widać na każdym kroku -
bynajmniej nie w opowieściach, a eks-partnerki doskonale potrafiły to
wykorzystać? Innymi słowy, frajer? ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2010-10-06 01:13:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości grup

> Ajtam, a jak ktoś ma serce na dłoni - i to widać na każdym kroku -
> bynajmniej nie w opowieściach, a eks-partnerki doskonale potrafiły to
> wykorzystać? Innymi słowy, frajer? ;)

Tak sobie to tłumacz:-)
Aicha- podobne przyciąga podobne. I to nie żart. To prawo.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

7. Data: 2010-10-06 01:17:52

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-06 03:13, Chiron pisze:

> Tak sobie to tłumacz:-)
> Aicha- podobne przyciąga podobne. I to nie żart. To prawo.

No ja też bywam wredna ;) Czasem nawet bardzo.
Dobra, koniec gadania. Idę kończyć pisanie prezentu, bo się do rana nie
wyrobię :)

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2010-10-06 01:20:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> U�ytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisa� w wiadomo�ci grup

> Tak sobie to t�umacz:-)
> Aicha- podobne przyci�ga podobne. I to nie �art. To prawo.
>

> --
> Chiron
>
> Prawda, Prostota, Mi�o��.

Nie, jest inaczej, swój do swego po swoje czyli podobieństwo i
sprzeczności się jeszcze przyciągają, czyli Ona wrażliwa On
psychopata. Bo najlepsza ofiara.

9. Data: 2010-10-06 01:21:43

Od: Kobieta <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przejściach, przytulcie mnie kobitki, miałem taką wredną partnerkę -
> poszukuję ukojenia w waszych ramionach. I tak aż do starości:-)

100% racji Chironku, a nawet 101% racji!
O jaki ja nieszczęśliwy przez nią, tyle się wycierpiałem, tyle
napłakałem, tak bardzo ją kochałem, a ona taka wredna suka, nie kochała
mnie, zdradzała, oszukiwała, kontrolowała mnie na każdym kroku.
Ona diablica, a ja aniołek..... z rogami (które ona mi przyprawiła). ;-)
:-D
<rotfl>

10. Data: 2010-10-06 01:25:47

Od: Kobieta <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-06 03:11, Aicha pisze:

> Ajtam, a jak ktoś ma serce na dłoni - i to widać na każdym kroku -
> bynajmniej nie w opowieściach, a eks-partnerki doskonale potrafiły to
> wykorzystać? Innymi słowy, frajer? ;)

Serce na dłoni dla siebie i swojej mamusi, bo mamusia tak dobrze gotuje,
na obiad zaprosi, da wałówę do domku i jeszcze pieniążki do kieszonki
synusiowi wciśnie.
Bo ta jego kobita to wredna suka (każda jedna to suka) - lepiej ją
zostaw synusiu, bądź z mamusią - do usranej śmierci....

Myślę że ważne dla m/k
Piosenki wyciskające męskie łzy
Piosenki wyciskające męskie łzy
ZAPYTAWYWUJE SIE...