Do VB - o Pavarottim.

11. Data: 2010-10-08 09:44:41

Temat: Re: Do VB - o Pavarottim.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 Oct 2010 23:53:08 +0200, Aicha napisał(a):

> A ja oczywiście znalazłam sobie łysola :)
> http://www.youtube.com/watch?v=2aWZ9NllL1o&feature=r
elated

Za słaby ma "subwoofer", jak dla mnie.
Tzn dolne rejestry za mało mu brzmią, Pavarotti jednak miał lepsze. Choć w
sumie trudno ocenić, bo zalezy od jakosci nagrania, moze ono obcinać te
rejestry.

12. Data: 2010-10-08 09:57:48

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-08 11:44, Ikselka pisze:

> [...]
> sumie trudno ocenić, bo zalezy od jakosci nagrania, moze ono obcinać te

Jako subwoofer to ja wolę kontrabas :)

--
Pozdrawiam - Aicha

13. Data: 2010-10-08 10:02:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 08 Oct 2010 11:57:48 +0200, Aicha napisał(a):

elated

> Jako subwoofer to ja wolę kontrabas :)

U tenora jako subwoofer wolę wspaniałą głośnię, pozwalająca na pełne
brzmienie i głębię.

14. Data: 2010-10-10 11:11:38

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

elated

> Jako subwoofer to ja wolę kontrabas :)

Basowka lepsza.

15. Data: 2010-10-10 12:33:47

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-10 13:11, Ghost pisze:

> Basowka lepsza.

W filharmonii? :)
Bo ogólnie to tak. Chociaż solówka też daje radę.
http://www.youtube.com/watch?v=xRzZP3N_BmY&feature=r
elated

--
Pozdrawiam - Aicha

16. Data: 2010-10-10 19:07:33

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W filharmonii? :)

Czemu nie?

Re: Przepraszam Robaka!
Koncert.
Kiedy i jak mówić dziecku o śmierci mamy?
Kiedy umrę...
DO WAS !!!