farba do włosów

1. Data: 2005-04-30 19:59:36

Temat: farba do włosów
Od: "kAtArZyNa" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam problem-mojej fryzjerce zabrakło farby, której uzywa zawsze do włosów,
niestety w ciągu nastepnych kilku dni nie bedzie mogła po nią jechac, a ja w
sobote wyjeżdzam i chciałam miec "zrobione włosy". moja fryzjerka twierdzi,
ze po dostepnych w sklepach farbach przy rozjasnioniu pasemka wychodzącą
zółte [ona kupuje farby do zakładu fryzjerskiego, wiec sa insze niz w
sklepie] czy zgadzacie się z ta opinią? bo kusi mnie zeby kupic zwykła farbe
i taką zrobic ale zółtych pasemek nie chce miec:( a moze jakas farba godna
polecenia kolorująca na srebrno?

1. Data: 2005-04-30 20:17:34

Temat: Re: farba do włosów
Od: "kAtArZyNa" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kAtArZyNa" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> witam
ciach
jakims cudem [niechcacy!] podłączyłam się pod czyjś post...przepraszam, nie
wiem czy to przez taki sam tytuł czy przez moje roztargnienie

krem pod makijaz
Szampon do wlosow normalnych\przetluszczaj acych sie
Czy ktos wie?
farba do włosów
Moda pokazy Paris?