Feria- 100 Crystal

1. Data: 2002-12-09 15:47:50

Temat: Feria- 100 Crystal
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy uzywal ktos tej farby do wlosow? Czy na wlosach sredni blond da ladny
efekt?
I jeszcze jedno : czy nie niszczy ona zbytnio wlosow?
Bede wdzieczna za wszelkie odpowiedzi.

Ania Cz.

1. Data: 2002-12-09 17:41:18

Temat: Re: Feria- 100 Crystal
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy uzywal ktos tej farby do wlosow? Czy na wlosach sredni blond da ladny
> efekt?
> I jeszcze jedno : czy nie niszczy ona zbytnio wlosow?
> Bede wdzieczna za wszelkie odpowiedzi.

Moja Mama używała i była mocno nie zadowolona. Kolor wyszedł żółty :(, nie
ciekawy i włosy wyglądały żle, bardzo sztucznie i były matowe.

Hanuś

1. Data: 2002-12-10 13:34:58

Temat: farby wypalające prawie rany
Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania"
> Czy uzywal ktos tej farby do wlosow? Czy na wlosach sredni blond da ladny
> efekt?
> I jeszcze jedno : czy nie niszczy ona zbytnio wlosow?
> Bede wdzieczna za wszelkie odpowiedzi.

Każda niszczy i każda może wywołać taki efekt. Ja jednak po ostatniej
przygodzie nie spojrzę na tę serię farb. Dwie krople farby które kapnęły
mi na rękę wyżej rękawiczki wypalily mi w skórze plytki tatuaż którego
nie dało się zmyć i jedyne co mogłam zrobić to ze łzami szorować pumeksem
aż zdarłam całą skórę. Teraz mam strupa na całe przedramie:((((((
Dodam że nigdy i na nic nie bylam uczulona, skóra ręki nie była wcześniej
podrażniona ani nic takiego a farba która zostala na twarzy i włosach dała
sie zmyć bez problemu wiec chyba nigdy sie nie dowiem o co chodziło...

dredy - ceny
Jak rozjasnic wlosy - sposoby naturalne
krem Lysanel a mróz?
Nowe cienie Avonu