farsz z pierogów ruskich

1. Data: 2006-03-02 17:38:03

Temat: farsz z pierogów ruskich
Od: "Aggie" <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

został mi farsz, a ciasta braklo, kiedys podawany byl na grupie przepis na
wykorzytsanie zaległego farszu z użyciem wafli (takich suchych tortowych). Zdaje
sie, ze potem obtaczało się to w jajku i bulce i smażylo na patelni.
Przejrzałam google, nic nie znalazłam, jesli ktos z Was pamięta - proszę o linka!

Albo jakies inne ciekawe i szybkie wykorzystanie farszu (poza zjedzeniem na
surowo) :)

Pozdrawiam
Aggie

2. Data: 2006-03-02 18:47:49

Temat: Re: farsz z pierogów ruskich
Od: "Anna Róg" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aggie" <y...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> linka!
>
> Albo jakies inne ciekawe i szybkie wykorzystanie farszu (poza zjedzeniem
Witam

http://tiny.pl/mj7l

pozdrawiam
Ania

3. Data: 2006-03-02 19:20:08

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo jakies inne ciekawe i szybkie wykorzystanie farszu (poza zjedzeniem
> [...]
Zjeść sam. Ja lubię naleśniki z tym farszem.

Anet

4. Data: 2006-03-03 17:32:20

Od: "Aggie" <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://tiny.pl/mj7l
>
> pozdrawiam
> Ania

Bardzo ładnie dziękuje :):):)

zobacz przepisy na Pizzę
oscypek
SZUKAM PRZEPISU NA:Ryba w pikantnym sosie CHIŃSZCZYZNA
SZUKAM PRZEPISU NA:Ryba duszona w ciemnym sosie sojowym CHIŃSZCZYZNA
SZUKAM PRZEPISU NA: Kurczak z orzeszkami w pikantnym sosie-CHIŃSZCZYZNA