felczer - recepty refundowane

1. Data: 2004-06-16 18:33:40

Temat: felczer - recepty refundowane
Od: "Nomad" <s8y[dropSpam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktos moze wie gdzie sa rejestrowani felczerowie (jak np lekarze
http://www.nil.org.pl/xml/nil/rejlek/hurtd )?
Przy probie wprowadzenia recepty wyskakuje mi bledna suma kontrolna?
Czy na stronach NFS jest jakich wykaz felczerów?
Ktos ma jakies doswiadczenia?

pozdr

2. Data: 2004-06-16 20:40:33

Temat: Re: felczer - recepty refundowane
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy probie wprowadzenia recepty wyskakuje mi bledna suma kontrolna?

masz na myśli komunikat błędu po wprowadzeniu numeru felczera? kiedyś
pomagało na to dodanie zer przed numerem (ILC)

3. Data: 2004-06-17 11:49:25

Od: "Nomad" <s8y[dropSpam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> masz na myśli komunikat błędu po wprowadzeniu numeru felczera? kiedyś
> pomagało na to dodanie zer przed numerem (ILC)

Bardziej martwie sie czy gosc nie produkuje falszywek i czy NFZ nie podwazy
roszczen do refundacji.
Dzieki za info o ILC ale akurat nie pracuje w superpharm (no chyba ze ktos
jeszcze urzywa tego softu).

4. Data: 2004-06-17 13:48:38

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za info o ILC ale akurat nie pracuje w superpharm (no chyba ze ktos
> jeszcze urzywa tego softu).

wszystkie moje znajome pracują na ILC i żadne jest jest w sieciówce, a tym
bardziej w superpharmie...

5. Data: 2004-06-17 22:55:58

Od: "Nomad" <s8y[dropSpam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wszystkie moje znajome pracują na ILC i żadne jest jest w sieciówce, a tym
> bardziej w superpharmie...

a ja widzialem ILC jedynie u znajomych wlasnie w superpharm,
reszta PL chyba pracuje na wszechobecnym Kamsofcie.

6. Data: 2004-06-18 06:43:56

Od: "Walentyn" <walentyn@WYTNIJ_TOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w moim miescie wiekszosc pracuje na ILC a Kamshit widzialem tylko u moich
znajomych ...

7. Data: 2004-06-18 07:59:45

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Walentyn" <walentyn@WYTNIJ_TOonet.pl> napisał w wiadomości

> w moim miescie wiekszosc pracuje na ILC a Kamshit widzialem tylko u moich
> znajomych ...

Ale pleciesz... ;)))

pzdr

Jak wyekstrahowac kwas ursolowy z melisy?
europejskie prawo farmaceutyczne
Maść na świąd odbytu
Glukozamina
[OT] PAIN.| BOL.20a