felednkrais a pilates

1. Data: 2006-07-19 16:28:13

Temat: felednkrais a pilates
Od: "J_o_J_o" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, co myślicie na temat tych dwóch metod, generalnie nie chodzi mi o
gubienie tłuszczu czy ładne mięśnie brzucha, zależy mi na poznaniu ciała,
koordynacji, czuciu, ładnych ruchach. Czy ktoś może coś doradzić,
wypowiedzieć się o w/w metodach?

Pozdrawiam
S.

2. Data: 2006-07-20 12:02:16

Temat: Re: felednkrais a pilates
Od: "truskawa" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

J_o_J_o napisał(a):
> [...]
> gubienie tłuszczu czy ładne mięśnie brzucha, zależy mi na poznaniu ciała,
> koordynacji, czuciu, ładnych ruchach. Czy ktoś może coś doradzić,

Witam
w temacie Pilates moge sie wypowiedziec:-)
Od 4 m-cy cwicze co 2-3 dni po 30 min. - wersja dla poczatkujacych. Nie
liczylam na jakies spektakularne efekty, ale... ku mojemu zdumieniu:
1. postawa ciala stala sie wyprostowana i jakby bardziej smukla,
2. ruchy ciala w zwiazku z powyzszym sa bardziej lagodne, plynne
(opinia osob trzecich:-)),
3. dzieki tej gimnastyce bardziej poznalam swoje cialo, po prostu
zaczynam sie dobrze czuc w swoim ciele,
4. wyciszam sie na czas gimnastyki i zapominam o Bozym swiecie, a
czasem ten efekt utrzymuje sie dluzej:-)
5. o ujedrnieniu nawet nie wspomne, bo to dla Ciebie niewazne:-),
6. MINUSOW - nie zauwazylam,
POLECAM WSZYSTKIM:-))

Środek zasuszający pryszcze
Usuwanie pieprzyków
Mam brzydką twarz i czy mozna to poprawic?
sprzedawcy perfum na allegro - co się dzieje?
bycie świadkiem na ślubie - czy koniecznie długa kieca?