ferromony

1. Data: 2000-06-07 06:34:48

Temat: ferromony
Od: "danusia błaszak" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

moja kolezanka na gwalt poszukuje wiadomosci o ferromonach, jak sprawdzic
przez zakupem czy nie oszustwo, jaki jest czas działania, gdzie kupić tanio
i skutecznie!!!!!! to bardzo ważne (;-)))

serdecznie pozdrawiam
danusia be

2. Data: 2000-06-07 06:55:16

Temat: Re: ferromony
Od: "Master" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

danusia błaszak <u...@p...com> wrote:

<c2m%4.7429$qi.193910@news.tpnet.pl>...
> [...]
tanio
> i skutecznie!!!!!! to bardzo ważne (;-)))

Po co feromony? Lepiej sie umyc i ladnie ubrac...

3. Data: 2000-06-07 15:31:41

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

danusia b?aszak wrote:

> moja kolezanka na gwalt poszukuje wiadomosci o ferromonach, jak sprawdzic
> przez zakupem czy nie oszustwo, jaki jest czas dzia?ania, gdzie kupiae tanio
> i skutecznie!!!!!! to bardzo wa?ne (;-)))

Z tego co pisza, nie ma na rynku syntetycznych ani naturalnych feromonow
czlowieka.

Feromony sa w ludzkim moczu , ale proby ich ekstrakcji zawiodly.
D.

4. Data: 2000-06-07 15:32:22

Od: KO <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"danusia błaszak" napisał(a):
> moja kolezanka na gwalt poszukuje wiadomosci o ferromonach, jak sprawdzic
> przez zakupem czy nie oszustwo, jaki jest czas działania, gdzie kupić tanio
> i skutecznie!!!!!! to bardzo ważne (;-)))
Jak po feromonach to nie będzie na gwałt.
Może prościej pospacerować wieczorem w ciemnych miejscach? I będzie
gwałt, i pieniążków nie wyda... ;-))

Krzysiek Okon

5. Data: 2000-06-07 15:43:31

Od: "danusia błaszak" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

a to co ostatnio sprzedaja to co? jakas podróba czy mi sie przysnilo?
byly w gazecie jakies takie telefony ze tanio sprzedaja
0-602 552 847
0-601 391 846
ale tam jakies dziwne rzeczy mówia ze niby trzeba tydzien wczesniej wcierac
w cialo...

Dariusz napisał(a) w wiadomości: <3...@p...onet.pl>...

6. Data: 2000-06-07 15:47:41

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

danusia b?aszak wrote:

> a to co ostatnio sprzedaja to co? jakas podróba czy mi sie przysnilo?

Jezeli to ekstrakt z moczu to moze byc skuteczny. Zapytaj sie, bo ja nie
potrzebuje.
D.

7. Data: 2000-06-07 15:50:45

Od: "Master" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> 0-602 552 847
> 0-601 391 846
> ale tam jakies dziwne rzeczy mówia ze niby trzeba tydzien wczesniej

Bzdury. To sa feromony swinskie, ktore nie sa skuteczne u ludzi. Tylko
niech sie kolezanka po uzyciu trzyma z dala od chlewni...

8. Data: 2000-06-07 18:02:15

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bzdury. To sa feromony swinskie, ktore nie sa skuteczne u ludzi. Tylko
> niech sie kolezanka po uzyciu trzyma z dala od chlewni...

a to swinie ;-)

9. Data: 2000-06-07 19:38:33

Od: "Przem_J" <p...@p...pl_SKASUJ_TO> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co pisza, nie ma na rynku syntetycznych ani naturalnych feromonow
> czlowieka.
>
> Feromony sa w ludzkim moczu , ale proby ich ekstrakcji zawiodly.

Taaaak... Kiedy ostatni raz nasikales na jakas dziewczyne, zeby
ja poderwac?

..."Wszyscy sikaja!" "Ale tylko pan z trampoliny..."

Pozdro,
P.

10. Data: 2000-06-07 21:19:03

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przem_J wrote:

> Taaaak... Kiedy ostatni raz nasikales na jakas dziewczyne, zeby
> ja poderwac?

Wiesz, to nie jest tak ze trzeba koniecznie nasikac tu i owdzie,
ale jest taka miejsce jak szkolna toaleta
i popatrz jak duze grupy gatunku ludzkiego tam przebywaja i wzjemnie sie
obwachuja .

A idz do czystej steryjnej toalety.
Tam tych grup ludzi nie znajdziesz.

nasienie
Pytanie o leki : Azacitidine, CYTOSINE ARABINOSIDE, TRANS-RETINOIC ACID
napój izotoniczny
spiaczka i niekonwencjonalne metody - pomozcie
Stabilizatory...