feta zapiekana z migdalami... jammi TYLKO JAKK??

1. Data: 2005-03-03 07:18:41

Temat: feta zapiekana z migdalami... jammi TYLKO JAKK??
Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wczoraj mialam okazje posiedziec i posmakowac greckiej kuchni w calkiem
niezlej restauracji. Jako przekaske, zamowilam wlasnie wspomniana juz FETE
ZAPIEKANA Z MIGDALAMI.
Nie mam zielonego pojecia jak ją zrobić a była pyszna... no moze bym jej nie
podala w tak ogromnych kawalach (tak wielkosci kostki rybnej), a raczej w
malych kwadracikach ale...
ale to nie zmienia stanu rzeczy ze mam ochote na ta przekaske.

czy macie moze jakies pomysly? a moze doskonale znacie ta potrawe?? :)

Lamia_