fetyszyzm

1. Data: 2000-03-10 11:16:39

Temat: fetyszyzm
Od: k...@k...net.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich. Jestem nowym uzytkownikiem listy ale sadze
ze jest to dobre miejsce na zadanie mojego pytania, a w zasadzie
kilku pytan. Nie sa to pytania na temat seksu, chodzi o aspekt
bardziej psychologiczny.

Dlaczego kobiety w mniejszym stopniu lub prawie wogole nie sa
fetyszystkami w przeciwienstwie do mezczyzn?

Czy to ze mezczyzna jest fetyszysta jest latwe do
zaakceptowania dla kobiety? Nie mowie tu o fetyszyzmie
zwiazanym z sadyzmem czy masochizmem bo to sa przypadki
ekstremalne.

Czy mezczyznom trudno jest sie "ujawnic" ze swoimi
sklonnosciami? Mam na mysli obawe przed osmieszeniem,
odrzuceniem i temu podobnymi reakcjami.

Moze na poczatek tyle celem otwarcia dyskusji, o i le w ogole
pojawi sie zainteresowanie tym tematem. Bardzo prosze o
wyrazenie swojego zdania.

Pozdrawiam,
Klex.

--
Pusty kartridz? Chcesz miec pelny, tani i markowy odwiedz sklep internetowy
http://www.agawa.pl Wylaczny importer JetTec, przedstawiciel Imation, 3M REF

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-13 18:58:26

Temat: dlaczego?
Od: k...@k...net.pl szukaj wiadomości tego autora

W poscie z piatku zadalem pytanie na temat fetyszyzmu lecz nie
pojawila sie zadna reakcja na liscie. Ciekawi mnie dlaczego? Czy
jest to temat "brudny" pomimo tego ze zaznaczylem ze chodzi
wylacznie o aspekt psychologiczny? Czy wstydzicie sie o tym
pisac? Czy moze w ogole sa tematy wstydliwe dla psychologow, o
ktorych nie pisza i nie rozmawiaja...

Pozdrawam,
Klex.

1. Data: 2000-03-14 07:28:00

Temat: Re: dlaczego?
Od: "kulka" <b...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

A moze po prostu nikt nie ma nic do powiedzenia np. ja nie zetknelam sie
nigdy (oprocz filmow) z fetyszyzmem wiec co sie bede wymadrzac...

1. Data: 2000-03-14 08:30:06

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"kulka" <b...@m...com.pl> writes:

> [...]
> jest to temat "brudny" pomimo tego ze zaznaczylem ze chodzi
> wylacznie o aspekt psychologiczny? Czy wstydzicie sie o tym

A co to bylo za pytanie bo chyba mi gdzies twoj post uciekl?

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

Kupie ksiazki
Za wypracowanie do sądu?!?
Szukam publikacji nt. \"psychologii w pracy\"
książka o elektronicznych uzależnieniach
książka o elektronicznych uzależnieniach