fikus beniamin a opadanie liści

1. Data: 2001-04-17 15:13:33

Temat: fikus beniamin a opadanie liści
Od: "T.A.P." <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od października 2000 roku piękny przedmiot mojej dumy, 1- metrowy fikus
beniamin zaczął gubić ogromne ilości liści! podlewałam go nawozem przeciw
chlorozie (pokon), a także nawozem tropikala, ale nie przyniosło to
porządanych efektów :-((( nie zaprzestał gubić liści, chociaż nie opada ich
tyle, jak na początku - dochodziło nawet do 4 garści na jeden raz!!! może
coś poradzicie??

pozdrawiam serdecznie Teresa Podolak

2. Data: 2001-04-18 07:17:15

Temat: Re: fikus beniamin a opadanie liści
Od: Jacek Kądzik <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"T.A.P." napisał(a):

> [...]
> tyle, jak na początku - dochodziło nawet do 4 garści na jeden raz!!! może

Witam,

z moich doswiadczen z Beniaminem wynika, ze albo za duzo wody w sezonie
zimowym, albo za malo swiatla.

Pozdrawiam, Jacek Kądzik

3. Data: 2001-04-18 07:46:43

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Ja juz kilka razy rozpaczałam z powodu opadających liści teraz juz wie, że n
ależy tp (w przypadku mojego drzewka) przeczekać. Orastają wszystkie listecz
ki, a suche gałezie odcinam.
Powodzenia
Pewnego dnia Jacek Kądzik <j...@h...pl> ośmielił się napisać: 3ADD3F7B.69
1...@h...pl...

4. Data: 2001-04-18 12:06:08

Od: "T.A.P." <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy możliwe jest, że się przeziębił, stał sobie koło balkonu, a ponieważ
mi spodem wiała dość niska temperatura z zewnątrz (stare, nieszczelne okna,
mimo uszczelek) i mogło go przewiać. I co teraz z nim? nic mam nie robić?

Teresa P.

5. Data: 2001-04-19 13:25:57

Temat: Odp: fikus beniamin a opadanie liści
Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.A.P. <a...@a...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9bjvvh$gnv$...@h...uw.edu.pl...
> [...]
okna,
> mimo uszczelek) i mogło go przewiać. I co teraz z nim? nic mam nie robić?

25. lutego rozpetala sie na grupie wymiana doswiadczen n.t. fikusa
beniamina. Moze znajdziesz tam jakas rade dla siebie?
Pozdrawiam, Anula

Mieczyki
CISY NA ZYWOPLOTY sprzedam W-wa
trawnik po wertykulacji - co dalej?