fikus benjamin

1. Data: 2005-12-22 17:20:41

Temat: fikus benjamin
Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów,
mam problem z fikusem, który po zmienie miejsca w mieszkaniu zaczął
gubić liście. Owszem w ich miejsce wypuszcza dużo nowych ale
zdecydowanie więcej ich traci. Trochę szkoda, bo to "łysienie" nie
dodaje mu uroku.
Dodam, że odpadają szkodniki czy inne żyjące twory.
Czytałam coś o suchym pomieszczeniu. Ale to jest to samo mieszkanie
tylko inny pokój. Reszta warunków raczej się nie zmieniła.
Z góry dziękuję za podpowiedzi, co z tym fantem zrobić

lid

2. Data: 2005-12-22 22:30:29

Temat: Re: fikus benjamin
Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> [...]
> tylko inny pokój. Reszta warunków raczej się nie zmieniła.
> Z góry dziękuję za podpowiedzi, co z tym fantem zrobić

Fikusy nie lubią przestawiania i zwykle właśnie taka jest ich reakcja.
Podobnie reagują na przeciągi.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

3. Data: 2005-12-23 16:20:26

Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taki właśnie jest fikus benjamin... Po zmianie miejsca "obraża się" i gubi
liście... Przeczekać i dotrzymywać warunków uprawy...

Marek

Polska krajem winiarskim :-)
Nadchodzą Święta
Odśnieżarka