film - Bridge To Terabithia

1. Data: 2009-02-20 00:59:09

Temat: film - Bridge To Terabithia
Od: Jurij Atarov <a...@c...gov> szukaj wiadomości tego autora

Oglądał ktoś z Was ten film?

Właśnie obejrzałem, moim zdaniem dobry, poruszający, ale mimo wszystko
go nie zrozumiałem. Co miało symbolizować to królestwo? Jaki jest jego
sens? Wydaje mi się, że unikanie rzeczywistości na rzecz wyobraźni jest
szkodliwe (przykładowo poruszony niedawno temat o nieudacznikach i ich
"lalkach").
No i na miejscu tego chłopaka raczej nie byłbym w stanie wyzbyć się
poczucia winy i pewnie bym się pochlastał. No ale tyle o sobie wiemy, na
ile nas sprawdzono.
Może ktoś obejrzał "Bridge To Terabithia" i się jakaś ciekawa dyskusja
rozwinie na ten temat?
Jak coś, to na youtube jest dostępny ten film.