nic nie piszecie?

1. Data: 2009-02-19 19:16:52

Temat: nic nie piszecie?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

...czy mi się nie wyświetla?

Ewa

2. Data: 2009-02-19 19:32:05

Temat: Re: nic nie piszecie?
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 20:16, medea <e...@p...fm> wrote:
> ...czy mi się nie wyświetla?
>
> Ewa

Tłumoki wystraszyły się ujawnienia... :-))

3. Data: 2009-02-19 19:54:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

http://emotional-face.org/badanie/

jak nikogo nie ma ,to zrób sobie test.

Test rozpoznawania mimicznej ekspresji emocji
To jest test rozpoznawania mimicznej ekspresji emocji. Będziesz
oglądać zdjęcia, na których różni ludzie wyrażają emocje. Twoim
zadaniem jest odpowiedzieć, jaką emocję wyraża osoba. Chcemy
sprawdzić, na ile trafnie ludzie są w stanie odczytać intencje innych,
w okazywaniu emocji.
Odpowiadaj tak, jak czujesz. Każdy z nas ma naturalną zdolność do
odczytywania emocji, które przeżywa druga osoba. Dlatego nie
zastanawiaj się długo, staraj się odpowiadać szybko, zgodnie z
pierwszą myślą, która przyjdzie Ci do głowy.
Badanie może potrwać ok. 10-15 min., należy pracować w ciszy i
skupieniu. Jeżeli nie masz odpowiednich warunków lub czasu, aby
wykonać zadanie spróbuj kiedy indziej. Prosimy, nie zatrzymuj się i
nie rób sobie przerw 'na zastanowienie' w trakcie zadania. Po
kilkunastu próbach pojawi się plansza informująca o tym, że możesz
kontynuować badanie lub je przerwać.
Aby zdjęcia były prawidłowo wyświetlane należy maksymalnie powiększyć
okno przeglądarki - najlepiej naciśnij klawisz F11 (Internet Explorer
i Fire Fox).
Udział w badaniu ma charakter dobrowolny. Możesz w każdej chwili
przerwać swój udział (twoje wyniki nie zostaną wtedy zapisane).
Zebrane dane mają charakter anonimowy (nie zbieramy żadnych danych
poufnych lub osobowych). Wyniki mogą zostać wykorzystane w celach
naukowych i badawczych.
Jeżeli decydujesz się na udział w badaniu kliknij przycisk
'Rozpocznij' i wypełnij ankietę znajdującą się na następnej stronie.
Rozpocznij
Badanie zostało opracowane przez dr Michała Olszanowskiego, dr
Grzegorza Pochwatko, Michała Ścibora-Rylskiego i Krzysztofa
Kuklińskiego - pracowników naukowych Szkoły Wyższej Psychologii
Społecznej (www.swps.edu.pl). Projekt finansowany przez Ministerstwo
Nauki w ramach projektu KBN N106 046 31/3852.
Pytania i uwagi prosimy kierować na adres:b...@e...org

4. Data: 2009-02-19 20:27:23

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> medea napisał(a):
>
> http://emotional-face.org/badanie/
>

> jak nikogo nie ma ,to zrób sobie test.

sztuczne te emocje że nie daj panie boże.
ciekawe co im wyjdzie, bo aktorzy, jak dla mnie, słabo udają

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

5. Data: 2009-02-20 06:48:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

http://www.charaktery.eu/badania/585/Sztywnosc-pozna
wcza/

Pewnie wyniki tamtych badań opublikują,tu są ciekawe wnioski z badań.

Charaktery - Sztywność poznawcza
Małgorzata Kossowska z Instytutu Psychologii Uniwersytetu
Jagiellońskiego poszukiwała pozapoznawc...
Login:Hasło:REJESTRACJA|
STRONA GŁÓWNAFORUM STAREFORUMBLOGI
Startuj z namiPoleć znajomymNewsletterKontakt
[ R E K L A M A ]
Piątek, 20 Lutego 2009
Anety, Lehca, Leona

luty 2009
poprzedni miesiąc
kolejny misiąc
ndpnwtśrczptso
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Wyszukiwarka

Wpisz szukane słowo lub frazę

Nasi autorzy
Psychosłownik
Na bieżąco
Psychowieści
Wydarzenia
Personalia
Badania
The psychologist
Studiuj psychologię
Gdzie studiować
Konkurs o indeks
Archiwum konkursu
Turniej
O turnieju
Regulamin
Dla nauczycieli
Lektura obowiązkowa
Psychologia w sieci
Znajdź psychologa
Moja historia
Noworoczne postanowienia

Małe cuda
Pomóż innym
Książnica
Nowości
Czytelnia
Nasze książki
Polecamy
Do posłuchania
Konkursy
SONDA
Negatywne emocje
[ ZAGŁOSUJ ]
Na bieżąco
Psychowieści
Wydarzenia
Personalia
Badania
Sztywność poznawcza
Małgorzata Kossowska z Instytutu Psychologii Uniwersytetu
Jagiellońskiego poszukiwała pozapoznawczych korelatów sztywności
poznawczej rozumianej jako nastawienie poznawcze.
W pierwszym badaniu autorka stwierdziła, że z trudnością w
przełamywaniu nastawienia poznawczego wiąże się nietolerancja na
wieloznaczność oraz zamkniętość umysłowa, czyli zmienne o charakterze
motywacyjnym. Natomiast otwartość na doświadczenie sprzyja stosowaniu
elastycznej strategii rozwiązywania zadań. Rezultaty badań Małgorzaty
Kossowskiej opublikowane zostały w "Przeglądzie
Psychologicznym" (2007, tom 50, nr 2, s. 181-200).
Dwie uwagi wzrokoweSkładniki emocjiEtyka troski i odpowiedzialnościJak
szkodzi placeboStarsi są inteligentniejsi emocjonalnieOpowieści matek
i niematekEmocjonalne kobietyObraz ciała po traumieEkspresyjni
handlowcypokaż wszystkie artykuły
Wasze opinie
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
KOMENTARZY: 0
Brak komentarzy.
PSYCHOWIEŚCICO GDZIE KIEDYBADANIAPOLECAMYREKLAMA
2007-2008 (c) CHARAKTERY. EUprojekt graficzny, wykonanie i cms:
YELLOWTEAM.PL

6. Data: 2009-02-20 06:52:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał:

> http://www.charaktery.eu/badania/585/Sztywnosc-pozna
wcza/

> Pewnie wyniki tamtych badań opublikują,tu są ciekawe wnioski z
> badań.

Mógłbyś z łaski swojej nie kopiować całego layoutu strony, łącznie z
reklamami?

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2009-02-20 07:30:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

dobrze,będe wkładał tylko adresy.

8. Data: 2009-02-20 10:36:58

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał:

> dobrze,będe wkładał tylko adresy.

Ja nie proszę o same linki, tylko o meritum, które zajęło jakieś 5%
twojej poprzedniej wiadomości. Reszta to śmietnik - nie wiem, może u
Ciebie się inaczej nie da wysyłać?

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2009-02-20 11:05:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> sztuczne te emocje

Straszliwie. Poza tym test urwał mi się nagle i niespodziewanie.
Zawiesiło się czy co?

> ciekawe co im wyjdzie, bo aktorzy, jak dla mnie, słabo udają

Mają wystudiowane miny. Rzadko kiedy ktoś w naturalnych warunkach tak
wyraża emocje.

Ewa

10. Data: 2009-02-20 11:52:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):
ucze się dopiero,a można tylko tekst główny,ale zapomniałem jak to się
robi,strasznie skąplikowane urządzenie.

> U�ytkownik "glob" napisa�:

> Ja nie prosz� o same linki, tylko o meritum, kt�re zaj�o jakie� 5%
> twojej poprzedniej wiadomo�ci. Reszta to �mietnik - nie wiem, mo�e u
> Ciebie si� inaczej nie da wysy�a�?
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Brytyjski eurosceptycyzm
MYSLALEM, ZE MNIE JUZ NIC NIE ZASKOCZY...
prawo jazdy złapali
Teoria (prawie) wszystkiego
i tak będzie na wieki wieków? mężczyźni.