nic nie piszecie?

21. Data: 2009-02-21 00:25:47

Temat: Re: nic nie piszecie?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:
> Użytkownik "tren R" :

> Nie, bo nie słyszę zgłaszających się. Ja przyjadę autobusem.

powitam cię z otwartymi!

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

22. Data: 2009-02-21 00:50:51

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał:

> Ano kurwiki gdzieś się zapodziały...

Kurwiki uprawiają ziemię. I mężów :D

--
Pozdrawiam - Aicha

23. Data: 2009-02-21 11:27:10

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> powitam cię z otwartymi!

Ok, nie będę brał otwieracza...

michał

24. Data: 2009-02-21 11:28:38

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurwiki uprawiają ziemię. I mężów :D

To przykrywka dla KRUSu. ;|

michał

25. Data: 2009-02-21 12:13:25

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał:

> To przykrywka dla KRUSu. ;|

Przykrywka? Znaczy rosną lilije wysoko jak pan leżał głęboko?
O, biada nam, o biada! Tak robić nie wypada!

--
Pozdrawiam - Aicha

26. Data: 2009-02-21 12:47:56

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Kurwiki uprawiają ziemię. I mężów :D

Na sztucznych nawozach. ;)

Ewa

27. Data: 2009-02-21 14:41:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Feb 2009 13:47:56 +0100, medea napisał(a):

> Na sztucznych nawozach. ;)
>
> Ewa

A niektóre po prostu uprawiają seks - na sztucznych penisach...

28. Data: 2009-02-21 14:50:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Feb 2009 15:41:26 +0100, Ikselka napisał(a):

> A niektóre po prostu uprawiają seks - na sztucznych penisach...

...i bigosie.

29. Data: 2009-02-21 15:07:01

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lut, 15:50, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> ...i bigosie.

A niektóre gotują gulasz......... z pasztetu...

30. Data: 2009-02-21 15:08:25

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lut, 15:41, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> A niektóre po prostu uprawiają seks - na sztucznych penisach...

A reszta ma bardzo cienkie paluszki...

Brytyjski eurosceptycyzm
MYSLALEM, ZE MNIE JUZ NIC NIE ZASKOCZY...
prawo jazdy złapali
Teoria (prawie) wszystkiego
i tak będzie na wieki wieków? mężczyźni.