firanka robiona na szydełku

1. Data: 2003-08-29 21:40:56

Temat: Re: firanka robiona na szydełku
Od: " " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć pracy!Ja też od jakiegoś czasu zajęłam się szydełkiem,choć całe życie
czyli od 18-tu lat robię na drutach.I też nie mam wzorków na to narzędzie.A
popełniłam już dwie bluzeczki i czapeczkę.
Lidia z Bydgoszczy

1. Data: 2003-08-29 22:25:58

Temat: Witam szydełkowych miłośników
Od: " Lidzia z Bydgoszczy" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wreszcie się przedstawię.Jestem Lidia,mieszkam w Bydgoszczy i kiedyś trafiłam
na tę grupę przez przypadek.Co jasię namęczyłam póżniej ,żegy wejść tu po raz
drugi!!!!!!!!!!A jak wreszcie się zalogowałam ,zeby napisać,to zajęło mi
godzinę!I się nie przedtawiłam,i wyszłam na totalnego tłuka!To był list o
szydełkowych spodniach.Niniejszym informuję o zmianie e-maila(tamto nieakt)i
parę słówek.BARDZO PROSZĘ O LISTY!I TROCHĘ WZORÓW NA SZYDEŁKO!bo ja całe życie
(18na34)to robię na drutach.W tym służę nawet radą,a jak się nauczę robić te
obrazki to i wzorami.Trochę jestem niekompatybilna z komputerem.I POWIEDZCIE
MI JAK SZUKAĆ TYCH STRON Z TYMI RZECZAMI!bo nie umiem...W ogóle to bardzo mi
się tu podoba,wreszcie ludzie którzy rozumieją jak można siedzieć w parku i w
rękawiczkach! (polecam przy potliwych dłoniach)w 30-tu stopniach przepychać
nitkę przez oczko...Poezja mi wyszła..To z radości
Pozdrowienia dla wszystkich
Lidzia
PS Jak oznaczać,że chodzi o druty albo szydełko,bo hafty to wiem?Znowu
popsułam coś i ten list wylądował w szydełkowych skarbach przez pomyłkę
Wybaczcie

1. Data: 2003-08-30 10:31:34

Temat: Re: Witam szydełkowych miłośników
Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Lidziu,
co do szukania, to może zacznij od linku Pusi z FAQ grupy, tam jest pełno
linków pogrupowanych tematycznie, zaś na każdej niemal otwieranej stronie są
kolejne linki i tak można zabrnąć aż na koniec świata.
Powodzenia.

--
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)
"Kochaj i czyń, co chcesz." św. Augustyn

1. Data: 2003-09-01 07:38:39

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Ossowska" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> Witaj Jolu :)
> Ja też jestem nowa i tylko czytuję waszą grupę.
> Jeśli mogłabym również poprosić o przesłanie jakiegoś ładnego wzoru na
> firankę szydełkową.... Będę bardzo zobowiązana :)
>
> Pozdrawiam,
> Marysia

ja jestem yenulka, ale skoro podpielas sie pod moj post, rozumiem ze prosba
jest do mnie - wzory firanek leca na priv.
pzdr
yenn (w-wa)

1. Data: 2003-09-01 12:15:43

Od: "Jarek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam - juz tu kiedys zajrzalam ale sie nie przedstawialam, nadrabiam ;-)
Ania z Warszawy, ktora nawiedzilo natchnienie i zaczela haftowac. Juz pod
zgubnym wplywem grupy wzielam ze soba ksiazke ABC szydelka na wakacje i juz
Mama dostala serwetke. To jest genialne!
Teraz co prawda nie mam czasu (za 2 tygodnie biore slub., moze stad te
robotki???), ale bardzo bym chciala zrobic firanki. Mamie szydelkowe
zazdrostki do kuchni, a dla siebie filetowe - bardzo mi sie podobaja, ale nie
mam pojecia o technice (troche poczytalam w fantastycznych zbiorqach
grupowiczek). Czy to trudne?
W zwiazku z tym bardzo prosze o wzory na firanki, wdzieczna bede bardzo!
Ania

zmana nicka
OT ku przestrodze...
OT ku przestrodze
[Poznan] materialy
Międzynarodowy Festiwal Koronki Klockowej w Bobowej