Wpadka "Moje Robótki" - od redakcji

1. Data: 2003-08-28 07:05:46

Temat: Wpadka "Moje Robótki" - od redakcji
Od: "redakcja" <redakcja@bez_tego_kej.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy,

odnośnie naszej wpadki z frywolitkową serwetką ze strony tytułowej numeru
9/2003 chcielibyśmy poinformować, że na stronie www.kej.wroc.pl (-> Moje
Robótki) zamieściliśmy jej prawidłowy opis oraz schemat (do ściągnięcia, w
formacie PDF).

Przy tej okazji chcielibyśmy przeprosić za tę beznadziejną pomyłkę.
Prawidłowe opisy oraz schematy obu serwetek znajdą się również w wydaniu
11/2003 (w sprzedaży w połowie października).

Pozdrawiamy!
Redakcja "Moich Robótek"

redakcja@bez_tego_kej.wroc.pl Proszę wyrzucić "bez_tego_"

1. Data: 2003-08-28 09:13:22

Temat: Re: Wpadka "Moje Robótki" - od redakcji
Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Prawidłowe opisy oraz schematy obu serwetek znajdą się również w wydaniu
> 11/2003 (w sprzedaży w połowie października).

Jestem pod wrazeniem.
Przyznam, nie spodziewalam sie ze redakcja tak szybko zareaguje!

skrzacik

1. Data: 2003-08-28 10:00:27

Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To - moim zdaniem - docenienie Grupy!
:-)

Magda N.

1. Data: 2003-08-28 10:14:01

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

redakcja wrote:
> [...]
> Robótki) zamieściliśmy jej prawidłowy opis oraz schemat (do ściągnięcia, w

Dobrze, dobrze, tylko znów jest wpadka- nie ma podanej ilości słupków w
małych kółeczkach wewnątrz kwiatków (tych, które przymocowują płatki).
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-08-28 10:35:33

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" napisał w wiadomości

> Dobrze, dobrze, tylko znów jest wpadka- nie ma podanej ilości słupków w
> małych kółeczkach wewnątrz kwiatków (tych, które przymocowują płatki).
> Pozdrawiam

Hihi - oni chyba powinni nam dawac do przetestowania zanim wydrukuja:)
A swoja droge - kiedy ja sie na tyle naucze tych czarow marow zeby sobie z
taka serwtka poradzic??? Z opisu to nic nie rozumiem...
pzdr
yenn (w-wa)

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-08-28 12:34:24

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka wrote:

> Dobrze, dobrze, tylko znów jest wpadka- nie ma podanej ilości słupków w
> małych kółeczkach wewnątrz kwiatków (tych, które przymocowują płatki).
> Pozdrawiam
> Julita

I jeszcze jedna wpadka- jakoś wcześniej mi umknęło: nie wydaje się Wam,
że schemat do serwetki nr 13 (str. 21) też jakoś do tej serwetki nie pasuje?

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-08-28 12:37:28

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Julka wrote:
> I jeszcze jedna wpadka- jakoś wcześniej mi umknęło: nie wydaje się Wam,
> że schemat do serwetki nr 13 (str. 21) też jakoś do tej serwetki nie
pasuje?

Jak tak czytam ten wątek, to dochodzę do wniosku, że redakcja powinna się z
nami "zaprzyjaźnić" i przed wydaniem kolejnego numeru na rynek, dać nam
wzory "do przetestowania" ;-))) Oczywiście, technika nie ma znaczenia, bo
przecież my się we wszystkim specjalizujemy ;-)))

Krysia ( Gliwice )

1. Data: 2003-08-28 13:45:34

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy tej okazji chcielibyśmy przeprosić za tę beznadziejną pomyłkę.
> Prawidłowe opisy oraz schematy obu serwetek znajdą się również w wydaniu
> 11/2003 (w sprzedaży w połowie października).

Ale jak już Redakcja zamieściła prawie dobry opis serwetki, to mogła również
zamieścić fotografię tej, której schemat był podany przez pomyłkę.
Coś za dużo tych błędów zdarza się ostatnio.

Faktycznie, może to dobry pomysł z testowaniem wzorków.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-08-28 14:37:21

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ktora z was napisala do redakcji?
Grazyna

1. Data: 2003-08-28 14:42:08

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grazyna wrote:

> A ktora z was napisala do redakcji?
> Grazyna

Ja napisałam do nich przed chwilą, że ten wzór nie rozwiązuje problemu,
bo błędów jest znacznie więcej. Ciekawe, czy odpowiedzą?
Swoją drogą zastanawiające jest to, że szanowna redakcja najwyraźniej
boi się krytyki, bo jest całkowicie anonimowa (ani słowa w stopce, kto
to wszystko robi). Rozumiem, że pisemko jest na licencji itd., że nie do
końca mają wpływ na zawartość, ale błędów się u nich pojawia
zdecydowanie za dużo. Wystarczy choćby porównać z "Anną", która też jest
na licencji, ale błędy zdarzają się raz na paręnaście numerów. Poza tym
redakcja "Anny" jakoś nie wstydzi się swoich nazwisk ;)

Pozdrawiam
Julita

firanka robiona na szydełku
zmana nicka