maszyna do szycia

1. Data: 2003-08-28 10:26:05

Temat: maszyna do szycia
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam pourlopowo. Przed wakacjami o ile pamiętam była dyskusja na temat
zakupu maszyny do szycia. Ja teraz przymierzam się do popełnienia zakupu.
Wprawdzie mam Łucznika lata 80-te, ale nie jest najlepszy, poza tym kiepsko
obrzuca, zrywa nitkę itd. No i teraz dylemat - jaką, oczywiście powinna być
niezbyt droga i dobra. Przeglądam internet ale tego tyle jest jest, że już
sama nie wiem. Oczywiście najlepiej wyglądają te najdroższe. Czy któraś z
Was kupiła i może podzielić się informacjami?
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2003-08-28 10:42:16

Temat: Re: maszyna do szycia
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gośka z Lublina wrote:

> [...]
> niezbyt droga i dobra. Przeglądam internet ale tego tyle jest jest, że już
> sama nie wiem. Oczywiście najlepiej wyglądają te najdroższe.

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=ISO-8859
-2&q=maszyna+do+szycia&btnG=Szukaj+z+Google&meta=gro
up%3Dpl.rec.robotki-reczne

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-08-29 14:55:07

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sama nie wiem. Oczywiście najlepiej wyglądają te najdroższe. Czy któraś z
> Was kupiła i może podzielić się informacjami?

nie kupowalam nowej maszyny ale poogladalam sobie maszyny w sklepach
krakowskich.
mnie najbardziej interesowaly trzy rzeczy i pod tym katem spogladalam na
sprzet:
- predkość szycia;
- jak wyglada scieg overlockowy;
- automatyzacja wykonania dziurki;
na tapete wzielam husqvarne, pfaff'a, brother'a i jeszcze kilka firm
ktorych nie pomne (jakis japonczyk tam sie paletal).
wszystkie maszyny powyzej 1500 zlotych majace w pelni zautomatyzowane
wykonywanie dziurki posiadaly przyzwoity scieg overlockowy i predkosc szycia
'przemyslowa'.
ponizej 1000 zl wykonywania dziurki byly polautomatyczne lub wrecz ich nie
bylo, predkosc szycia byla taka, ze chyba bym skonala z nudow zanim
uszylabym jeden metr biezacy szwu np. w poscieli, tylko scieg overlockowy
byl ok.
jesli kiedykolwiek stac mnie bedzie na wydanie 1500 zl to sklonie sie ku
husqvarnie, w zwiazku z tym prosze trzymac za mnie kciuki w czasie
jutrzejszego losowania lotto :)

skrzacik

1. Data: 2003-09-01 05:04:29

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jesli kiedykolwiek stac mnie bedzie na wydanie 1500 zl to sklonie sie ku
> husqvarnie, w zwiazku z tym prosze trzymac za mnie kciuki w czasie

Dzięki za podpowiedź. Faktycznie wybór duży, a ceny też niemałe. Na razie
oglądam i przymierzam się. A jak tam wygrana? Bo u mnie "kicha" na całej
linii.
Pozdr. - Goska (Lublin)

1. Data: 2003-09-02 10:05:55

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oglądam i przymierzam się. A jak tam wygrana? Bo u mnie "kicha" na całej

dokladnie taksamo jak u ciebie :)
ale nic to, nie bede sie poddawac i jeszcze raz dam szanse losowi!

skrzacik twardziel

Wpadka "Moje Robótki" - od redakcji
firanka robiona na szydełku
zmana nicka