grupa dziergająca w Warszawie?

1. Data: 2003-08-28 13:29:10

Temat: grupa dziergająca w Warszawie?
Od: "Justyna" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawa jestem czy są w tej pokaźnej grupie jakieś dziergaczki z W-wy. Chętnie
bym się zapoznała bardziej "realnie" niż tylko na łamach niusów. Chętnie bym
ujrzała na oczy narodziny jakiejś grupki, która mogłaby się spotykać
dziergając... (nie jestem zwolenniczką sekciarstwa, ale 'robótki' to bardzo
szeroka dziedzina)

Jeśli byłoby zapotrzebowanie na zorganizowanie nauki robienia na drutach, dla
chętnych, to też bym o tym mogła pomyśleć...

Internet to wspaniałe narzędzie ale bezpośredniego kontaktu nic nie zastąpi.
Wprawdzie coś mi sie przewinęło w archiwum o spotkaniu grupy w w-wie, ale mnie
chodzi o takie spotkania "tematyczne"

Jeśli ktoś jest zainteresowany, proszę o kontakt (tylko po kolei, bez
przepychania! ;-))))

Justyna z Saskiej Kępy
mail: d...@o...pl