firma

1. Data: 2007-11-05 00:06:54

Temat: firma
Od: "lemeridien" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym otworzyc wlasna dzialalność gospodarcza, jestem osoba z 1 grupą,
ale w tej chwili pozostaje w zatrudnieniu. Czy zeby cokolwiek uzyskać
(dodacje, pozyczki z uni lub pfron) musze sie zwolnić z pracy by
zarejestrować sie w urzedzie pracy i zostać na chwile bezrobotnym? troche
mnie to martwi bo to bezsensu, jak się sam zwolnie i niedostane pozyczki to
zostaje na lodzie :(

2. Data: 2007-11-05 06:13:27

Temat: Re: firma
Od: Adam <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-11-2007 o 01:06:54 lemeridien <c...@w...pl> napisał(a):

> Chcialbym otworzyc wlasna dzialalno?? gospodarcza, jestem osoba z 1
> grup?,
> ale w tej chwili pozostaje w zatrudnieniu. Czy zeby cokolwiek uzyska?
> (dodacje, pozyczki z uni lub pfron) musze sie zwolni? z pracy by
> zarejestrowa? sie w urzedzie pracy i zosta? na chwile bezrobotnym? troche
> mnie to martwi bo to bezsensu, jak si? sam zwolnie i niedostane pozyczki
> zostaje na lodzie :(

Zastanów się więc dobrze, czy Twój pomysł na firmę jest napewno dobrym
pomysłem, skoro, z tego co piszesz, opiera się on na tym, że jeśli nie
będzie dotacji, to Ty nie przeżyjesz. Zasadniczo dotacja ma być dodatkiem,
a nie podstawowym źródłem przychodu firmy.

Adam Pietrasiewicz
°¨¨¨¨°?o§o?°¨¨¨¨°?o§o?°¨¨¨¨°?o§o?°¨¨¨¨°?o§o?°¨¨¨¨°?o
§o?°¨¨¨¨°
Przy obecnej jakości kandydatów pójście na wybory można
porównać z wizytą w burdelu celem wybrania sobie żony.
°¨¨¨¨°?o§o?°¨¨¨¨°?o§o?°¨¨¨¨°?o§o?°¨¨¨¨°?o§o?°¨¨¨¨°?o
§o?°¨¨¨¨°

3. Data: 2007-11-05 06:17:00

Od: a...@g...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

ta chwila to o ile sie nie myle "pol roku"

4. Data: 2007-11-05 20:11:23

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lis, 01:06, "lemeridien" <c...@w...pl> wrote:
> Chcialbym otworzyc wlasna dzialalność gospodarcza, jestem osoba z 1 grupą,
> ale w tej chwili pozostaje w zatrudnieniu. Czy zeby cokolwiek uzyskać
> (dodacje, pozyczki z uni lub pfron)
Kidyś gdy się starałem o taką pożyczkę, właściwie wszystkie warunki
były łatwe do spełnienia oprócz konieczności dwóch żyrantów, którzy
dobrze zarabiali. Nie wiem jak jest to teraz.
Pozdrawiam Piotr Grela
--
Oczyma wyobraźni widzę liczne autostrady, piękne stadiony i miliony
zadowolonych Polaków

5. Data: 2007-11-06 14:52:47

Od: "lemeridien" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

teraz jest wlasnie tak, że musze sie zwolnić z pracy, zeby zarejestrowac sie
w urzedzie pracy i dostac dotacje, a jak nie dostane dotacji to znow musze
szukac pracy, co za bezsens....

6. Data: 2007-11-06 17:54:38

Od: robercikus <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lemeridien pisze:
> [...]
> mnie to martwi bo to bezsensu, jak się sam zwolnie i niedostane pozyczki to

Jesteś pewien, że na pewno chcesz zarejestrować dg...? Masz już
rozkręcony jakiś biznes...? Masz przychody, które pozwolą Ci udźwignąć
koszty związane z dg? Pamiętaj, że od stycznia ma wreszcie wejść od
dawna zapowiadane płacenie całego zusu ;-))) chociaż jakąś część będzie
można uzyskać z pefronu jako dotację. Na początek jednak proponowałbym
popracować trochę u kogoś np. na umowę o dzieło, a jak uzyskasz już z
pięć tysięcy miesięcznie, to pomyślisz o dg. Wcześniej możesz nie dać
rady z tymi wszystkimi haraczami i będziesz przez jakiś czas do interesu
dokładał. Zresztą zrobisz jak będziesz chciał - to tylko moja skromna
sugestia. ;-))
pozdrawiam
robercikus

Zapraszam :-)
Komputer z programu Pegaz 2003
NFZ - refundacja, podstawa prawna, jaka umowa?
Budrys_2002 nie zyje . Byl nielubiany i lubiany a teraz piach na nim lezy
link do petycji