firma od Petrole -IF

1. Data: 2003-04-25 14:29:58

Temat: firma od Petrole -IF
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy używacie jakichś innych kosmetyków Inter Fragrances poza Petrole? Jak u
nich z jakością kremów, mleczek, toników? Dostałam właśnie od nich trochę
próbek i zastanawiam się czy się paćkac (bo ostatnio po jakiejś próbce
miałam 4 dni uczulenie...)
Pozdrawiam i czekam na opinie
Kroofka

1. Data: 2003-04-25 15:05:16

Temat: Re: firma od Petrole -IF
Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nich z jakością kremów, mleczek, toników? Dostałam właśnie od nich trochę
> próbek i zastanawiam się czy się paćkac (bo ostatnio po jakiejś próbce

Mają świetną piankę do mycia twarzy.

Marta

1. Data: 2003-04-25 15:28:41

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nich z jakością kremów, mleczek, toników? Dostałam właśnie od nich trochę
> próbek i zastanawiam się czy się paćkac (bo ostatnio po jakiejś próbce

mialam krem pod oczy z Q10 - calkiem, calkiem. No i Seboradin - balsam
lotion i szampon. Hmmmm, zapach nie tego, ale dzialanie miodzio :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-25 16:35:09

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
: mialam krem pod oczy z Q10 - calkiem, calkiem. No i Seboradin - balsam
: lotion i szampon. Hmmmm, zapach nie tego, ale dzialanie miodzio :)

a ktore z powyzszych jest najlepsze na przetluszczajace sie wlosy? ja
widzialam gdzies cos z napisem "Seboradin niger", czy to jest to samo?

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-04-25 17:00:50

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ktore z powyzszych jest najlepsze na przetluszczajace sie wlosy? ja
> widzialam gdzies cos z napisem "Seboradin niger", czy to jest to samo?

To jest z czarną rzepą.
O.

1. Data: 2003-04-25 20:47:27

Temat: Odp: firma od Petrole -IF
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mają świetną piankę do mycia twarzy.

A którą? Czy przypadkiem chodzi o tą KOENZYM Q10+R...
Bo nie długo skończy mi się żel do mycia buźki i właśnie zastanawiałam
się nad tą pianką.

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-04-25 22:55:37

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> A którą? Czy przypadkiem chodzi o tą KOENZYM Q10+R...
> Bo nie długo skończy mi się żel do mycia buźki i właśnie zastanawiałam
> się nad tą pianką.

Właśnie ta - kończy mi się już 2 opakowanie i uważam, że jest rewelacyjna.
Przyjemny zapach, fajna konsystencja, wygodne opakowanie. Dobrze działa na
moje przesuszone policzki i tłustą strefę T.

Marta

1. Data: 2003-04-26 10:07:17

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> To jest z czarną rzepą.

I wlasnie o ten chodzi. O Seboradin Niger. Ja mialam szampon, balsam i
lotion i bylo to bardzo skuteczne, zwlaszcza lotion wcierany w skore glowy.
Serie zreszta kiedys polecil mi dermatolog, do ktorego (wlasciwie do ktorej,
bo to kobitka byla) poszlam z fatalnym tradzikiem. Ona popatrzyla i
powiedziala: na wlosy tez cos polecimy. Polecila i miala racje.
Fantastycznie wzmacnia wlosy. Ale zapach nie zachwyca, to muszę stwierdzic.
Teraz mam Petrole i zastanawiam sie, gdzie ja mialam oczy tyle czasu i nie
wracalam do tej serii. Moje wlosy lsnia, sa mocne i sprezyste. Super :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-26 10:22:47

Od: Eva Sheers <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Apr 2003 12:07:17 +0200, Kruszynka wrote:

> [...]
> wracalam do tej serii. Moje wlosy lsnia, sa mocne i sprezyste. Super :)

Muszę dopytać, bo jakoś nie do końca jestem pewna, czy dobrze rozumiem:
czyli uważasz, że Seboradin Niger jest lepszy od Petrole ?

E.

1. Data: 2003-04-26 10:46:51

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Apr 2003 12:07:17 +0200, Kruszynka <l...@w...pl> wrote:
:
[...]

wzmacnia, ale czy pomaga na przetluszczanie? mnie by sie wzmocnienie tez
przydalo, ale najbardziej chcialabym nie musiec myc wlosow codziennie (mam
dlugie i zaczynam dostawac szalu). uzywam szamponow Joanny z serii rzepowej,
ale jaky przestaly dzialac :(

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

KREM DO DEPILACJI
Ceny w Douglasie i Galerii Centrum [Wroclaw]
Krem dla Mamy z okazji jej dnia.
Gillete Venus Passion
solarium w Warszawie