flizelina pod xxx; było xxx i co dalej?

1. Data: 2003-03-27 13:19:18

Temat: flizelina pod xxx; było xxx i co dalej?
Od: g...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Flizelinę pod obrazki xxx przyprasowuję baaaardzo delikatnie na kilkakrotnie
złożonym miękkim kocu, żeby nie spłaszczyć haftu. Ta flizelina nie przylega tak
mocno do właściwego obrazka, jak wtedy, gdy służy jako sztywnik przy szyciu
garderoby, ale tak wystarczy. Zapomniałam dodać, że ja najczęściej haftuję na
miękkiej kanwie lub na płótnie, co zawsze wymaga usztywnienia. Sztywna Aida
(na niej haftuje moja mama) nie wymaga tak mocnego usztywniania. Takie 20x30
to trzymają się same, byle dobrze wkomponowane w ramkę. Kiedyś przeciągałam po
drugiej stronie tekturki-plecków kilkakrotnie nitkę, którą chwytałam brzegi
obrazka, naciągałam nitkę i też dobrze było. A najlepsze są ramko-tamborki.
Szkoda, że tylko do małych obrazków.
Gratka