foniatra refluks

1. Data: 2008-02-01 21:18:03

Temat: foniatra refluks
Od: "yellowg" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie czy lekarz foniatra ma coś wspólnego z leczeniem refluksu

2. Data: 2008-02-01 21:47:05

Temat: Re: foniatra refluks
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

yellowg pisze 01-02-2008 22:18:
> Mam pytanie czy lekarz foniatra ma coś wspólnego z leczeniem refluksu

Czy to tak trudno sprawdzić hasło 'foniatra'?

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=foniatra&od=&from=os

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

3. Data: 2008-02-02 20:13:47

Od: "yellowg" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a szukałem szukałem i nic nie mogłem znależć
dzięki za link :)

4. Data: 2008-02-02 20:15:56

Od: "yellowg" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no na tym linku nie dowiedziałem się tego o co mi chodzi
a co zobaczyłem to już wiedziałem

chodzi mi o to czy foniatra ma coś wspólnego z refluksem

5. Data: 2008-02-02 21:24:02

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

yellowg pisze 02-02-2008 21:15:
> no na tym linku nie dowiedziałem się tego o co mi chodzi
> a co zobaczyłem to już wiedziałem
>
> chodzi mi o to czy foniatra ma coś wspólnego z refluksem

A czy laryngolog ma coś wspólnego z hemoroidami?

6. Data: 2008-02-02 22:06:47

Od: "yellowg" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no niby nie
dlatego właśnie się pytam, bo dostałem od alergologa skierowanie do foniatry
z objawami refluksu
i stąd moje pytanie na grupie

7. Data: 2008-02-02 22:33:44

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

yellowg pisze 02-02-2008 23:06:
> no niby nie
> dlatego właśnie się pytam, bo dostałem od alergologa skierowanie do foniatry
> z objawami refluksu
> i stąd moje pytanie na grupie

Było alergologa zapytać - może dopatrzył się jeszcze czegoś.

8. Data: 2008-02-03 09:38:56

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sat, 2 Feb 2008 23:06:47 +0100 wiedźmin zdziwił się nieco,
gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu
się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako yellowg, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> i stąd moje pytanie na grupie

Foniatra moze miec jak najbardziej zwiazek z refluxsem - przy dlugotrwalym
refluxie moze w jego przebiegu dochodzic do nawracajacych uszkodzen ucha,
stanow zapalnych.
To po pewnym czasie moze spowodowac pogorszenie sluchu - tak wiec przy
dlugotrwalym refluxie i wywolanych przez niego czestych stanach zapalnych
uszu celowe moze stac sie udanie do foniatry zeby ocenil czy sluch jest
nieuszkodzony.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

9. Data: 2008-02-03 11:06:28

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

La Luna pisze 03-02-2008 10:38:

> [...]
> dlugotrwalym refluxie i wywolanych przez niego czestych stanach zapalnych
> uszu celowe moze stac sie udanie do foniatry zeby ocenil czy sluch jest

A to przepraszam, sądziłem, że foniatra bardziej artykulacją itp. się
zajmuje. Wracam pod swój kamyczek.

10. Data: 2008-02-03 14:48:14

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sun, 03 Feb 2008 12:06:28 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako LM, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> A to przepraszam, sądziłem, że foniatra bardziej artykulacją itp. się
> zajmuje. Wracam pod swój kamyczek.

Nie wiem czym jeszcze sie foniatra zajmuje, ale ja z synkiem wlasnie u
foniatry bylismy na ocenie sluchu.
I tez chodzilo o powiklania refluxu.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło
http://republika.pl/kocia_stronka/

PILNIE POTRZEBNA KREW! - WARSZAWA
Badania RTG jamy brzusznej- cien wapnisty
Lek na gardlo i kaszel dla kobiety w ciazy ?
Moc witaminy C
Jaki dopalacz? L-Karnityna?