frajerzy

1. Data: 2007-09-12 20:32:48

Temat: frajerzy
Od: "sukin.kot" <t...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

zawsze na tej grupie byly same madrale, teraz wchodze i co widze?
Smietnik... i gdzie sa ci madrzy? Czy madrzy nie umieliby nad tym
zapanowac? Pierdole was frajerzy.

--
przytule i obrzygam# 5793410
WWW.SUKINKOT.BLOX.PL

2. Data: 2007-09-12 20:45:39

Temat: Re: frajerzy
Od: "! GENERÓł ! ITALJA ! ÓÓÓ !" <GEN.ITALJA@PÓÓCZTA.ÓNET.ÓL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sukin.kot napisał:
> zawsze na tej grupie byly same madrale, teraz wchodze i co widze?
> Smietnik... i gdzie sa ci madrzy? Czy madrzy nie umieliby nad tym
> zapanowac? Pierdole was frajerzy.

nó! ja tesz ! szczególnie ixełki z widoczną nadwagą

--
! GENERÓŁ ! ITALJA ! ÓÓÓ !
! SZÓRÓF ! ADMIN ! PÓLESKIGO ! INTERNETÓ !

3. Data: 2007-09-12 20:54:04

Od: "sukin.kot" <t...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Sep 2007 22:45:39 +0200, "! GENERÓł ! ITALJA ! ÓÓÓ !"
napisał(a):

> nó! ja tesz ! szczególnie ixełki z widoczną nadwagą

bede z to szczery... ixelka robila mi laske ale bylem mocno najebany, kiedy
ocnaknalem sie juz z amoku i zobaczylem co to za dziwka, wyjebalem jej z
buta a ta sie ozywila i nie chciala dac mi spokoju. nie bede opowiadal
calej tej histori ale tylko dopowiem ze w koncu odjebala sie kiedy lamalem
jej trzecie zebro. Musi miec zjebant geny, od psa czy kurwa niewiadomo
czego.

4. Data: 2007-09-12 20:57:13

Od: "! GENERÓł ! ITALJA ! ÓÓÓ !" <GEN.ITALJA@PÓÓCZTA.ÓNET.ÓL> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> calej tej histori ale tylko dopowiem ze w koncu odjebala sie kiedy lamalem
> jej trzecie zebro. Musi miec zjebant geny, od psa czy kurwa niewiadomo

a jestes pewien ze to nie była przebrana pansravista ?

5. Data: 2007-09-12 21:05:51

Od: "sukin.kot" <t...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Sep 2007 22:57:13 +0200, "! GENERÓł ! ITALJA ! ÓÓÓ !"
napisał(a):

> a jestes pewien ze to nie była przebrana pansravista ?

te rozowe wlosy lba sie trzymac nie chcialy ale nie bylem pewien ze to
perolka choc przypuszczalem.

6. Data: 2007-09-12 21:10:50

Od: "Himera" <K...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"sukin.kot" <t...@d...pl> wrote in message
> zawsze na tej grupie byly same madrale, teraz wchodze i co widze?
> Smietnik... i gdzie sa ci madrzy? Czy madrzy nie umieliby nad tym
> zapanowac? Pierdole was frajerzy.

wroc jak ci sie w glowie przejasni.

--
"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different
results. "

7. Data: 2007-09-12 21:13:40

Od: "! GENERÓł ! ITALJA ! ÓÓÓ !" <GEN.ITALJA@PÓÓCZTA.ÓNET.ÓL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Himera napisał:
> "sukin.kot" <t...@d...pl> wrote in message
>>

> wroc jak ci sie w glowie przejasni.

:***

8. Data: 2007-09-12 21:22:39

Od: "sukin.kot" <t...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Sep 2007 16:10:50 -0500, Himera napisał(a):

> wroc jak ci sie w glowie przejasni.

PLONK

--
przytule i obrzygam# 5793410
WWW.SUKINKOT.BLOX.PL

Witam wszystkich
NALOT
Uwaga KONKóRS ile szacónkowo moze warzyć IXEŁKA można sie pomylić o 300 kilo
IX Ełka ty gruba szantrapo
W jaki sposob sie zmienic?