(frywolitki) nowy członek...;p

1. Data: 2003-09-05 07:04:54

Temat: Odp: (frywolitki) nowy członek...;p
Od: "jimi" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam Darek z Lublina :-) poniekąd też frywolitkujący....bo i
wyszywający

Jeszcze kilku i założymy jakiś związek zawodowy na grupie :-)

1. Data: 2003-09-05 07:08:12

Temat: Re: (frywolitki) nowy członek...;p
Od: "alTomek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jimi" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> Pozdrawiam Darek z Lublina :-) poniekąd też frywolitkujący....bo i
> wyszywający
>
> Jeszcze kilku i założymy jakiś związek zawodowy na grupie :-)

No proszę, czyli... zaczyna się:D To ładnie:-)

1. Data: 2003-09-05 09:22:08

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alTomek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "jimi" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> No proszę, czyli... zaczyna się:D To ładnie:-)

Panowie jesteście niesamowici, mój mąż nie chciał uwierzyć, że nie tylko
kobitki mają takie hobby

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2003-09-05 15:38:19

Od: olgasw <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

alTomek napisał:

> Użytkownik "Grazyna" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> przed

> :) hmm... no tak, to byłem ja:-)

No to w takim razie witaj w klubie Galerii Haft
Ola (Gdańsk)

1. Data: 2003-09-07 20:04:37

Od: "sekutnica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam !!!!!!!!!
>
> Tak być, nie może...jeżeli TY to i ja. Muszę zaistnieć w grupie!!!!
>
> Mam na imię Marcin, mam 26 lat, i też zajmuję się frywolitką!!!!(he
amatorsko)

> Zaraziłem się, jak byłem z moją Anią w Toruniu, na kursie frywolitek;)
> I dziś to ja robię...a Ania tylko patrzy...;)))
>
> więc witam Panie, witam Panów
>
> Jak będę miał pytania...a na pewno! To już z odwagą sobie napiszę! W końcu
> nie jestem sam!
>
> Trzymajcie się
> MARCIN

No prosze, frywolni Panowie :) marcin, a skad jestes?
snbid -100lica

1. Data: 2003-09-11 06:49:32

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hej... dzięki wszystkim za miłe przyjęcie!

Hej :-)
Rany... zaczynam nabierac co raz to większej ochoty na frywolitki :-)
Skoro Panowie sie tego nauczyli i nieźle sobie radzą to może i mi sie uda :-)

A czy jest ktoś z frywolitkujących z okoloc Szczecina?
A może z zachodniopomorskiego?

pozdrawiam- Iza.

1. Data: 2003-09-11 09:51:17

Od: "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza skontaktuj się ze mną na priva może bede mogla ci pomoc.Dokładnie gdzie
mieszkasz?
Marzena (Police)

1. Data: 2003-09-11 17:13:07

Od: "ania marcin " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No prosze, frywolni Panowie :) marcin, a skad jestes?

W A R S Z A W A ......wiec raczej duze miasto;-))) a TY SEKTUTNICA?;-)

1. Data: 2003-09-12 19:32:49

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Iza skontaktuj się ze mną na priva może bede mogla ci pomoc.Dokładnie gdzie
> mieszkasz?
> Marzena (Police)

Marzena, wysłałam Ci wiadomośc na priv... doszła?
jak możemy sie skontaktowac?
może masz gg??

mój nr to 1240015

1. Data: 2004-11-30 07:05:22

Od: "roman" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za frywolitki? Chyba dlatego, że zawsze miałem iskrę do artystycznej roboty
> wszelkiego rodzaju - a frywolitki to niekonwencjonalne hobby, zaś ja lubuję
> się w różnych dziwactwach:) Poza tym już mnie krew zalewała od tego wolnego
> czasu, którego tyle w te wakacje zmarnowałem i postanowiłem się wreszcie
> zabrać za coś twórczego. No, i to by było chyba na tyle. W najbliższym
> czasie spodziewajcie się zalewu banalnych pytań dotyczących podstawowych
> technik... Niby coś już umiem, ale wiem też ile nie wiem - i jest tego

Nareszcie facet na antenie.I myśle , ze bardzo odwazny.Niewielu chce bowiem się
obnosić z tzw.babskimi robotami. Ja wiem , że jedno jest pewne.Facet nie może
jeszcze urodzić dziecka i karmić mlekiem. Wszystko pozostałe jest w naszym
zasięgu .To faceci podzielili prace na męskie i babskie , z oczywistych powodów.
Z lenistwa i wygodnictwa. Nie będę udawadniał wyższości kobiety nad mężczyzną
czy odwrotnie ale na podstawie moich krótkich bo dopiero dwuletnich doświadczeń
mogę stwierdzić , ze w tej dziedzinie mamy ogromne pole do popisu i pokazania
na co nas stać.Że potrafimy nie tylko wojować i burzyć , ale tworzyć piękno i
delikatność.Szkoda , że wcześniej nie namierzyłem tego posta bo latem byłem w
Trójmieście to bylibyśmy się spotkali.Ale myślę , że to jeszcze przed nami.
Jeżeli kopniesz w moją stronę maila to prześlę Tobie kilka ciekawych zdjęć.

e-mali:f...@v...pl pozdrawiam cieplutko Roman

[frywolitki] split rings- kursik
Dzwoneczki świąteczne
Kapcie na szydełku