(frywolitki) nowy członek...;p

1. Data: 2004-11-30 21:08:05

Temat: Re: (frywolitki) nowy członek...;p
Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich Panów :)
Niektóre moje znajome myślały,że robótki są dobre dla staruszek siedzących w
fotelu bujanym :) ... a tu proszę ....frywolitkujący i wyszywający
panowie...no , no , no.Po prostu super.
Muszę pokazać tego posta mężowi,może przestanie w końcu narzekać na " wywijanie
drutem" :) i sam weźmie się do pracy ...

Marzena

Pozdrawiam Darek z Lublina :-) poniekąd też frywolitkujący...
wyszywający