[frywolitki]pytanie

1. Data: 2005-08-01 12:42:14

Temat: [frywolitki]pytanie
Od: Iwa <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do osób popełniających frywolitki. Czy ta włóczka nadają sie
do robótek frywolitkowych?
http://www.wojtek.com.pl/wojtek/show.php?idg1=6&idg2
=105&idt=84
Z góry dziękuję za pomoc:)

--
Pozdrawiam Iwa

2. Data: 2005-08-01 14:52:54

Temat: Re: [frywolitki]pytanie
Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwa" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie do osób popełniających frywolitki. Czy ta włóczka nadają sie
> [...]

wszystko zalezy od grubosci.
mam w domu biala arie, zobacze na grubosc i postaram sie odpowiedziec.
wydaje mi sie, ze cos z niej motalam, chyba gwiazdki swiateczne, ale starosc
nie radosc, nie pamietam.
musze sprawdzic.

skrzacik

3. Data: 2005-08-01 16:28:46

Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ze wszystkiego się da, problem tylko jak wyjdzie :) nie miałabym do arii
zaufania przy mocnym dociąganiu, bo widzi mi się,że mogłaby stawiac opór, ale
przy "średniolekkim" dociąganiu węzełków wyjdzie. Tylko na filigranowe rzeczy
lepiej się z niej nie nastawiac.

4. Data: 2005-08-02 09:23:37

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zosia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale
> przy "średniolekkim" dociąganiu węzełków wyjdzie. Tylko na filigranowe

sprawdzilam, ta ktora ja mam gruboscia odpowiada aidzie 10, ale ma nieco
wyrazniejszy splot.
z ciekawosci zaczelam nia robic. idzie niezle, ale to dosc gruba nic, wiec
tak jak zosia mowi na lekkie, filigranowe rzeczy ta nic sie nie nadaje.

skrzacik

5. Data: 2005-08-02 12:51:02

Od: Iwa <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Aug 2005 11:23:37 +0200, skrzacik <s...@p...onet.pl>
napisał:

> [...]
> wiec
> tak jak zosia mowi na lekkie, filigranowe rzeczy ta nic sie nie nadaje.

Dzięki za podpowiedź:)Muszę się jeszcze zastanowić

--
Pozdrawiam Iwa

[szydelko] ciekawy topik
[szydelko] sukienka