[frywolitki] znów się chwalę ;)

1. Data: 2005-08-14 19:55:10

Temat: [frywolitki] znów się chwalę ;)
Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się chwalić, to się chwalić! (Ale ze mnie chwalipięta się zrobiła. ;))
Wrzuciłam do albumu trochę moich frywolitek.
Są różnej jakości, bo tak jakoś nie od razu mi wychodziło, jak trzeba.

Do tych, którzy dopiero się uczą: frywolitkować zarówno na igle jak i na
czółenku nauczyłam się sama z kursów w necie i w gazetkach. Zatem można!

http://szort.pl/noa8v

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

trochę frywolitek
http://szort.pl/noa8v

2. Data: 2005-08-14 20:00:38

Temat: Re: [frywolitki] znów się chwalę ;)
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna B." <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ddo7jp$402$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jak się chwalić, to się chwalić! (

Sliczne!!!

Dziunia

3. Data: 2005-08-14 20:47:02

Od: "M.Nowak" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, ja tez jestem pod wrazeniem!
W jakim przedziale czasowym narobilas tyle slicznosci?

Magda N.
www.amber.blox.pl

4. Data: 2005-08-15 09:03:38

Od: "Ola Gdańsk" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak się chwalić, to się chwalić! (Ale ze mnie chwalipięta się zrobiła. ;))

Aniu!
Pięknie, jestem laikiem frywolitkowym, ale są śliczne, szczególnie podoba mi
się wieniec adwentowy, fr.towarzysząca i naszyjnik.

Chwal się jak najczęściej!!!

Pozdrawiam z Gdańska (dziś od rana świeci słońce :-)

5. Data: 2005-08-15 11:12:40

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Do tych, którzy dopiero się uczą: frywolitkować zarówno na igle jak i na
> czółenku nauczyłam się sama z kursów w necie i w gazetkach. Zatem można!

o jacie!!! ale cudenka!!! a frywolitkowy bukiecik powalil mnie na kolana.
ja tez tak chce!!! narazie mam tylko ksiazke do nauki frywolitek. za rok
pewnie kupie czolenko, a za 5 lat moze sie naucze ;)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

6. Data: 2005-08-15 16:18:32

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola Gdańsk wrote:

> [...]
> się wieniec adwentowy, fr.towarzysząca i naszyjnik.
>
> Chwal się jak najczęściej!!!
>
> Pozdrawiam z Gdańska (dziś od rana świeci słońce :-)

Olu, umarlam!!!!!!!!!!!
Jesli TY jestes frywolitkowym laikiem, to ja jestem...helikopter :-)))
Dziewczyno, przeciez jestes mistrzynia :-))))

Grazyna, ktora wie co mowi, bo frywoitki Oli miala okazje pare razy
widziec ;-))))

7. Data: 2005-08-15 17:00:23

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Ruebenbauer napisał(a):
(...)

> ja tez tak chce!!! narazie mam tylko ksiazke do nauki frywolitek. za
> rok pewnie kupie czolenko, a za 5 lat moze sie naucze ;)

E, to ja zaczynałam odwrotnie. Chyba ze trzy lata czółenka leżały w
szufladzie, bo nie miałam pojęcia, jak ich użyć. Po prostu kiedyś
zobaczyłam je w pasmanterii w Poznaniu i kupiłam, a potem szukałam
kogoś, kto by mnie nauczył.
Jeśli masz książkę Horakowej(czy jak tam ona się zwie), to nie wiem, czy
dasz rady z niej się czegoś nauczyć. Raczej licz na spotkanka grupowe.

Olu, Grażyno, jeśli się nie mylę, to obie frywolitkujecie. Kiedyś nawet
coś pokazywałyście, prawda?

A tak w ogóle, to dziekuję wszytkim za miłe słowa i tu i na priv! :)))
Wiem, że te moje frywoitki, to nic szczególnego we frywolitkowym
świecie, ale i tak cieszę się, że umiem je robić. :D
--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

trochę frywolitek
http://szort.pl/noa8v

8. Data: 2005-08-15 17:08:40

Od: "Ola Gdańsk" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

>to ja jestem...helikopter :-)))
> Grazyna, ktora wie co mowi, bo frywoitki Oli miala okazje pare razy
> widziec ;-))))

Skoro tak mówisz ;-)

Ola od frywolitek to nie ja, ja param sie richelieu ewentualnie hardangerem
ostatnio, ale kto wie...
Pozdr

9. Data: 2005-08-16 09:59:46

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

> Do tych, którzy dopiero się uczą: frywolitkować zarówno na igle jak i na
> czółenku nauczyłam się sama z kursów w necie i w gazetkach. Zatem można!
Niby tak, tylko nijak nie moge zrobic obok siebie trzech "lukow nad
nitka" (tak to bylo w kniszce nazwane) tak, zeby dala sie nitka zciagnac
:( Dwa to koniec i musze nowa nitke brac :( - bez sensu....

Pozdrawiam,
robal.

10. Data: 2005-08-18 09:24:08

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola Gdańsk wrote:

> Skoro tak mówisz ;-)
>
> Ola od frywolitek to nie ja, ja param sie richelieu ewentualnie hardangerem
> ostatnio, ale kto wie...
> Pozdr

UUppss, rzeczywiscie, nie zwrocilam uwagi, ze podpis nieco inny ;-))
Ale mysle, ze nic straconego , w razie checi do nauki frywolitek,
chetnie sluze tym co umiem :-)))

Grazyna

[druty] skonczylam sweter
Druty