fryzjer w Bydgoszczy

1. Data: 2003-10-15 13:16:11

Temat: fryzjer w Bydgoszczy
Od: "Adrianna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Na początek pozdrowienia dla wszystkich grupowiczek i grupowiczow;)

Ostatnio mialam chec cos zmienic i wybralam sie na konsultacje do fryzjera.
Nie lubie nic w ciemno, dodatkowo dlugo hodowalam wlosy, wiec chcialam
sie upewnic czy cos co mi zrobia na glowie to bedzie wlasnie to czego
szukalam...
Znalazlam nawet opcje dla siebie...tzw trwaly styling....czy jakos tak...
w jednym meijscu mi "zaspiewali" 250 zl ...no moze to nie byl najtanszy
salon...ale chyba troche drogo, tak czy siak...
Pisze wiec zeby sie zorientowac ile takie cos moze kosztowac na dlugich
wlosach...no i gdzie w Bydgoszczy
znajde pewnego DOBREGO fryzjera :)

Pozdrawiam i dzieki za wszelkie info
Adrianna