fryzura slubna

1. Data: 2005-06-06 12:32:41

Temat: fryzura slubna
Od: "ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Poszukuje jakiegos pomyslu na slubna fryzure. W necie nic ciekawego nie
znalalam. Moze ktoras z Was ma jakis pomysl, albo zna stronke www?
Pozdrawiam
ilona

2. Data: 2005-06-06 12:45:00

Temat: Re: fryzura slubna
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"ilona" <i...@o...pl> napisała

> Poszukuje jakiegos pomyslu na slubna fryzure. W necie nic ciekawego nie
> znalalam. Moze ktoras z Was ma jakis pomysl, albo zna stronke www?

NTG
FUT -> pl.rec.uroda

PozdrawiaM

Re: chrzest
Re: moje małżeństwo to jaka? paranoja!
Re: moje małżeństwo to jaka? paranoja!
OE mnie tnie, więc nowy wątek, było: Re: moje małżeństwo to jakaś paranoja!
uraz kręgosłupa - co robić?