fryzurka

1. Data: 2005-02-01 14:42:20

Temat: fryzurka
Od: "Katarzynka" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
szukam jakieś fajnej stronki z fryzurkami.
Mam półkrótkie blond włoski. Chciała bym coś z nimi zrobić. Jakoś fajnie
ostrzyć. Najlepiej jak by była grzywka.
Z góry dziękuje
Pozdrowionka

1. Data: 2005-02-01 23:43:49

Temat: Re: fryzurka
Od: " Patrycja" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzynka <k...@v...pl> napisał(a):

> Witam
> szukam jakieś fajnej stronki z fryzurkami.
> Mam półkrótkie blond włoski. Chciała bym coś z nimi zrobić. Jakoś fajnie
> ostrzyć. Najlepiej jak by była grzywka.

tzn ja bym proponowała najpierw bukkake na włoski a potem reszta

1. Data: 2005-02-02 08:09:53

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Patrycja" <p...@g...pl> napisał w
wiadomości news:ctp47l$g54$1@inews.gazeta.pl...

> tzn ja bym proponowała najpierw bukkake na włoski a potem reszta

A co to jest bukkaka?
Magda

krem z dzikim ryżem
prosze o radę - pielęgnacja twarzy 30tka, cera mieszana
Rozszerzenie możliwości grupy!
Shiseido i data ważności
Maseczka z Avonu