frzyjer 3miasto

1. Data: 2003-02-13 08:37:35

Temat: frzyjer 3miasto
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej hej
poszukalam sobie w googlach bo byla o tym mowa
ale nie znalazlam nic konkretnego
pomozcie prosze bo za kazdym razem mowie ze ide do mojej fryzjerki po raz
ostatni i zawsze wracam...
a sie rozbestwila ze tak powiem
mialam zamiar do filipa, ale chyba nie mam ochoty na siedzenie tam przez
caly dzien
ktos wspominal o zakladzie we wrzeszczu na uphagena, ale do kogo sie tam
zrwocic? czy wszystkie panie dobrze strzyga?
a pan swinarski? wiem ze jest drogi kolo centrum handlowego we wrzeszczu ale
czy rewelacyjny? i czy umowic sie do niego czy do jego pracownicy
konkretnej?
marudze wiem wiem ale wygladam juz jak babajaga.......
kaska

1. Data: 2003-02-13 08:43:45

Temat: Odp: frzyjer 3miasto
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mialam zamiar do filipa, ale chyba nie mam ochoty na siedzenie tam przez
> caly dzien

zgadzam się, szkoda czasu, możesz tam spędzić pół dnia...

> a pan swinarski? wiem ze jest drogi kolo centrum handlowego we wrzeszczu
ale
> czy rewelacyjny? i czy umowic sie do niego czy do jego pracownicy
> konkretnej?

świniarski jest bardzo solidny, jego pracownicy także. ja byłam u samego
świniarskiego i byłam zadowolona z efektów. .

Od siebie polecam panią Anetkę z "Atelier" we Wrzeszczu. Ja jestem zawsze
zadowolna po wyjściu od niej.
Ma znakomite pomysły i świetne wyczucie!!!!!! Poza tym jest bardzo
sympatyczna i kontaktowa.
Jeżeli chcesz namiary, to podam.

Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-02-13 09:12:15

Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b2flrg$9cr$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> zadowolna po wyjściu od niej.
> Ma znakomite pomysły i świetne wyczucie!!!!!! Poza tym jest bardzo

namiary znalazlam w googlach
ale wiesz co? do atelier tez sie zrazilam bo mnie kiedys z moich dlugich
wlosoow na chlopaka obcieli :(
nie wiem kto mnie strzygl ale bylam zalamana, i to dosyc mocno...
jednak jesli pania Anetke polecasz z czystym sercem to moze tam zajrze, bo
mam niedaleko...
dzieki bardzo
kaska

1. Data: 2003-02-13 10:03:52

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anetka ma dużo ciekawych pomysłów, ale nie zrobi nic bez Twojej akceptacji.
Nie bój się, nie obetnie Cie na chłopaka, jeżeli nie będziesz tego
chciała...
A tak na marginesie, to w Atelier wystrzygł Cię facet czy kobietka?
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-02-13 14:47:50

Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b2fqhc$jqq$...@n...news.tpi.pl...
> A tak na marginesie, to w Atelier wystrzygł Cię facet czy kobietka?
> Pozdrawiam serdecznie
> Kasia

kobitka mnie strzygla ale to bylo ze 4 lata temu moze....

Płyny do kąpieli
Re: problem z włosami
przemarznięta skóra???
rozstepy :((