1. Data: 2002-02-01 20:03:27

Temat: g
Od: "theForex" <i...@f...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-02-01 23:54:40

Temat: Re: g
Od: "JurekA" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "theForex" <i...@f...prv.pl> napisał w wiadomości
news:a3es07$92v$1@news.tpi.pl...

Co "g"?

1. Data: 2002-02-02 00:59:27

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Co "g"?

No ogolnie

g = Gf + Gc

:-)))))))

Ciekawe jest to, ze to wlasciwie jedyna grupa jaka znam,
na ktorej z test postu badz posta trolla z bluzgami
rodzi sie jakas konwersacja (i to wcale nie offtopicowa :-)

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-02-02 01:53:32

Od: "JurekA" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości

> [...]
> na ktorej z test postu badz posta trolla z bluzgami
> rodzi sie jakas konwersacja (i to wcale nie offtopicowa :-)

Bo tu ludzie sa elokwentni i rozmowni:-)
To tak w skrocie, bo o zlych cechach PSP pisac nie chce mi sie:-)
A moze ten theForex piszac "g" nie umial inaczej krzyknac o ratunek i
pomoc?:-))))))

No dobra, to byl taki nocny kiepski zart bo juz pozno i mi sie oczy kleja,
Dobranoc.
J.

Mój członek domaga się więcej i więcej !
anoreksja->depresja; depresja->anoreksja
_____Stereotypy..__
Odp: J. Tchórzewski,Przesądy aniołów
Zespół Reya