gapowe się płaci

1. Data: 2006-07-10 17:48:44

Temat: gapowe się płaci
Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądałam swego czasu strony, do których linki znalazłam
właśnie tutaj, chyba (?) Na jednej ze stron były robótki na
drutach. Widziałam rękawiczki bez palców, świetne. Wprawdzie upał,
ale przecież mogę zacząć robić, ale niestety teraz nijak strony
tej znależć nie mogę. Może ktoś mnie poratuje??? Będę serdecznie
zobowiązana

2. Data: 2006-07-10 18:13:53

Temat: Re: gapowe się płaci
Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za zamieszanie.. znalazłam :-))
http://knitty.com/ISSUEsummer06/PATTfetching.html

Mono napisał(a):
> [...]
> ale przecież mogę zacząć robić, ale niestety teraz nijak strony
> tej znależć nie mogę. Może ktoś mnie poratuje??? Będę serdecznie

prosba o rad
szukam xxx łosia
Brak pomysłu- szydełko
xxx Poszukuję
[chwale sie] szydelkowe kolczyki i kroliki