garnki

31. Data: 2006-01-12 22:03:22

Temat: Re: garnki
Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> szukaj wiadomości tego autora

elka <e...@w...pl> w wiadomości
news:news:dq6ih3$8le$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> Czyli na moje wychodzi!

A gotujesz tylko raz w tygodniu i tylko zupę?

--
K o n r a d J. B r y w c z y ń s k i
private velvet animal empty t. v.

32. Data: 2006-01-12 22:21:46

Od: Lukasz Madeksza <m...@N...gmx.de> szukaj wiadomości tego autora

elka wrote:

> Czyli na moje wychodzi!

Gratulacje, jedynie sluszne podejscie zostala potwierdzone!

;>

--
Lukasz Madeksza

.: GG 366 48 22 :: ICQ 71 99 52 27 :: Skype Wookasch :.

33. Data: 2006-01-12 22:29:45

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 12 janvier 2006 ? 22:31:49, dans <dq6hrq$3u6$1@inews.gazeta.pl> vous
écriviez :

> Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal

> I o to wlasnie chodzi.
> Kupic to, na co kogo stac.

Z ta opinia nie dyskutuje, podpisujac sie czterema kopytami zreszta.

> A jak sie trafi cos w prezencie to ewentualnie sie tym pochwalic :)

> Klótnia o garnki, pff!

Czyzby ci przeszkadzala konstruktywna dyskusja o garnkach na newsowej
grupie poswieconej gotowaniu :p

Ewcia

--
Niesz

34. Data: 2006-01-12 22:31:05

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 12 janvier 2006 ŕ 23:21:46, dans <4...@i...net> vous
écriviez :

> Gratulacje, jedynie sluszne podejscie zostala potwierdzone!

;>>

Mnie tez powalila na kolana potega tego argumentu.

Ewcia

--
Niesz

35. Data: 2006-01-12 22:40:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

<h...@4...com> vous écriviez :

>A jak to sie dzieje je *jeszcze* garnki kupujesz, po tylu latach
>gotowania, hmmm... Pytam, bo garnek z klasy "mercedesow" (wg
>terminologii Jerzego) to akurat starcza na zywot kucharza :)
>

>Ewcia

A bo ja w zasadzie przedmiotow takich na cale zycie to nie
znosze, jak np paltocika zimowego, porzadnego, co to na iles
sezonow MA starczyc - to takie nalecialosci z dziecinstwa....poza
tym moim pirotechnicznym pomyslom nawet najdrozsze garnki by
pewnie rady nie daly :P To ten cholerny psi ryz notorycznie
palony (lacznie z kraterami, dymkiem i tlacym sie plomieniem
:PPPP

a garnkow przecientie mam tak miedzy 10 a 15. Mam dwa antyki, ale
glownie dlatego, ze sentyment mam do obu, a jeden nawet jest w
ksiazce. TEN egzemplarz!!!!! przechodzil przez rozne rece w
rodzinie mezowskiej, trafil do nas i czuje do niego wielki
sentyment (ksiazka byla drukowana 7 albo 6 lat PRZED nasza era,
czyli zanim sie urodzilam. ten drugi to juz zupelny dziwolag,
pewnie jeszcze starszy - od Babci slubnego, gorna czesc
podwojnego garnka a wlasciwie rondelka....do calej reszty saganow
nie mam szczegolnej sympatii, jakby ten z IKEI szlag trafil to
bym nie plakala, ale ten emaliowany, obity antyczny, bez spodniej
polowy (podwojengo garniuszka) to bym plakala...

Pierz, oczywiscie niekonsekwentny :)))
K.T. - starannie opakowana

36. Data: 2006-01-12 22:58:27

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:
:
> tym moim pirotechnicznym pomyslom nawet najdrozsze garnki by
> pewnie rady nie daly :P To ten cholerny psi ryz notorycznie
> palony (lacznie z kraterami, dymkiem i tlacym sie plomieniem
> :PPPP

I jeszcze nie kupilas sobie garnka do gotowania ryzu? takiego z
koreanskiego sklepu - odmierzasz, wciskasz guzik i po 20 minutach masz
wspanialy sypki ryz (automatic electric rice cooker). Moj pies tez jest
czesciowo na diecie ryzowej, wiec gotuje przynajmniej 2 razy w tygodniu
dla psa, nie mowiac o nas samych.

Obok mojej zeliwnej patelni ten ryzowy garnek jest dla mnie zupelnie
niezbedny w kuchni. I tez mam go ponad 20 lat i nic mu nie jest, choc
tani byl.

MB

37. Data: 2006-01-12 23:04:06

Od: hmmm <k...@I...com> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Madeksza <m...@N...gmx.de> napisal:

>Ja tam w ogole jestem gadzeciaz, wiec sie moze juz nie wypowiadam :]

och, jak ja Cię rozumiem :-)))

--
hmmm (z wielkim apetytem na stalowe Ingenio)

38. Data: 2006-01-12 23:06:47

Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał
> Czyzby ci przeszkadzala konstruktywna dyskusja o garnkach na newsowej
> grupie poswieconej gotowaniu :p

Nie, nie przeszkadza. Ale przeczuwałem, że za chwilę ktoś wypowie to
'ostatnie słowo do draki'.
A o co się kłócić? Dla mnie garnek 'jest istotny' pod względem pojemności =>
aby nie był za mały. A reszta to kwestia dopilnowania procesu, czyli swoje
przy kuchni trzeba odstać - pozostawiony samemu sobie, super stalowy z
miedzią na spodzie garnek, w końcu się przypali. Nie trzeba go będzie
wyrzucać na złom ale...

IMHO garnek to coś jak pióro dla poety - wiersze nie muszą być spisane
Parkerem aby były pełne poezji :)

M.

39. Data: 2006-01-12 23:24:56

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Jan 2006 23:27:24 +0100, Waćpanna lub waćpan Mariusz, w
wiadomości <news:dq40jr$jt3$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Chciałbym się od Was dowiedzieć jakich garnków
> używacie, które są dobre i sprawdzone.

Ja się szykuję na IKEA 365+, u rodziny sie bardzo sprawdzają.
Na razie dogorywają zwykłe jakieś tam stalowe... ale za to były takie
śliczne, krągłe i ach, ze nie mogłam się powstrzymac i kupiłam :D
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

40. Data: 2006-01-13 00:06:01

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 13 janvier 2006 ? 00:06:47, dans <dq6ndr$152$1@inews.gazeta.pl> vous
écriviez :

> Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal

> Nie, nie przeszkadza. Ale przeczuwalem, ze za chwile ktos wypowie to
> 'ostatnie slowo do draki'.

A taam. Po prostu nie zylas jeszcze w ostrych warunkach
(usenetowych):D

> IMHO garnek to cos jak pióro dla poety - wiersze nie musza byc spisane
> Parkerem aby byly pelne poezji :)

Nie.

ps. poza tym Parkera latwiej zgubic niz porzadny garnek 6-litrowy.

Ewcia

--
Niesz

Obiad słomianego wdowca;)
Patelnia dwustronna do naleśników
ziemniaki z kapustą po indyjsku, ktoś zna przepis?
zestaw i wino
Instrukcja do automatu do chleba SHG BB 475