[gazetki] Relaks z robótkami - pytanie (długie wyszło)

1. Data: 2003-10-29 12:53:41

Temat: [gazetki] Relaks z robótkami - pytanie (długie wyszło)
Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupę.

Strasznie dawno mnie tu nie było, ale cóż, takie jest życie. Mam pytanie
dotyczące gazetki "Relaks z robótkami", ukazywała się w ubiegłym (bodajże)
roku i chyba w tym trochę. Miałam dostęp do czterech pierwszych numerów i
dalej nic, ani widu, ani słychu. Przyznam szczerze, że bardzo mi na niej
zależy, bo tam były symbole Feng Shui, miało być ich 9, moja znajoma zabrała
się za nie i liczy na więcej, może ktoś coś wie, albo ma następne numery?
Dodam, że na ich (wydawnictwa) stronie w necie nie ma słowa o tej gazetce, a
jak dzwoniłam do Sopotu pod numer podany w stopce, okazało się, że
przenieśli się, chyba do Warszawy, ale czy wydają tę gazetę dalej - nie
wiadomo. Liczę na Waszą pomoc :-))

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-11-02 11:35:20

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowska"USUŃ TO"@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Pierwszy raz słyszę o takiej gazetce :o(((

( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://tinylink.com/?KcuZvay55F wejdź, zobacz, zagłosuj jeśli Ci się podoba
:o)))

1. Data: 2003-11-02 17:13:44

Od: "Halutka" <h...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie wszystkich witam po długiej przerwie!

> [...]
> roku i chyba w tym trochę. Miałam dostęp do czterech pierwszych numerów i

Niestety mam dla Ciebie przykrą wiadomość. Czsopismo to przestało się ukazywać.
W tym roku wyszły tylko 2 numery - czyli brakuje Ci tylko nr 2/2003.
Zaprenumerowałam je, ale dostałam tylko po tym numerze informację, że dane
czasopismo nie będzie wychodzić i mulinę jako zwrot wpłaty za prenumeratę.
Strasznie żałuję, bo bardzo mi się podobała. Ja niestety nie mam nr 3-ciego z
ubiegłego roku, a był tam obraz Klimta "Pocałunek". Kontakt z redakcją niestety
nie jest możliwy, albo ja nie umiem do nich dotrzeć.

Serdecznie wszystkich pozdrawiam - Halutka (Łódź)

druty - wzory
Czapka - wieeelka prośba!
linki - jeszcze kilka
Re: spotkanie W-wa poniedziałek?