gdy nie ma obok drugiej połówki...

1. Data: 2002-09-08 21:42:53

Temat: gdy nie ma obok drugiej połówki...
Od: "lena" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakieś specyficzne odczucia, reakcje kiedy nie ma przy was tej
drugiej połówki?
Mój mąż z racji prowadzonego interesu wraca o różnych porach, niekiedy późno
w nocy.
Są takie noce, że nagle budzę się i nie moge zasnąć. Z regóły mąż uprzedza
mnie o swoich wyjściach towarzyskich i wiem kiedy "baluje". Ale czasami
budzi mnie ten właśnie "niepokój" i niestety nie dowiem się co jest jego
przyczyną. Jedno się potwierdziło: wyjechałam na tydzień i w jedną noc
miałam taką właśnie nieprzespaną. Na pytanie co robił między 3.00 a 5.00 w
nocy uczciwie odpowiedział, że spedzał czas ze znajomymi. Czy macie również
takie czy podobne sytuacje? Myśl o zatelefonowaniu i wtedy właśnie telefon
się odzywa, itp.
Chciałm zaznaczyć, że nie chodzi mi o ewentualne zdrady męża (bo jemu ufam,
nie ufam tylko innym kobietom ;)) ale bardziej interesuje mnie przesyłanie
myśli na odległość i sztuka ich wykorzystania.
Lena.

2. Data: 2002-09-08 23:10:36

Temat: Re: gdy nie ma obok drugiej połówki...
Od: "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nader sympatyczna osoba znana ogółowi jako "lena" <l...@w...pl> wyraziła swe
zdanie:...
że nie chodzi mi o ewentualne zdrady męża (bo jemu ufam,
> nie ufam tylko innym kobietom ;)) ale bardziej interesuje mnie przesyłanie
> myśli na odległość i sztuka ich wykorzystania.

Pierwsze co mi się nasunęło na myśl, to to, że jeśli znajdziesz sposób
rozwinięcia zdolności telepatycznych u ludzi, to zostaniesz milionerką.
Tylko sprzedaj ten patent wojskowym i najlepiej za granicą. :-))) W sumie
niegłupie - mąż siedzi w sztabie - jest generałem, a żonka siedzi w okopie i
odbiera rozkazy. I furda awaria satelity czy zwykłego telefonu :-) Ale tego
co opisałaś nie nazywam tego telepatią (przesyłanie myśli na odległość), a
przeczuciem, i w moim przypadku, nie dotyczy jedynie mojej połówki, ale
generalnie osób mi bliskich.
Pozdrawiam
Małgorzatka

3. Data: 2002-09-09 05:21:01

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lena" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie ufam tylko innym kobietom ;)) ale bardziej interesuje
mnie przesyłanie
> myśli na odległość i sztuka ich wykorzystania.

Pamiętam, że od czasu do czasu zdarzały się i zdarzają się
nadal takie sytuacje, że na wzajem spełniamy nie
wypowiedziane lub ukryte wzajemne oczekiwania. Nie wiążę
tego z telepatią, tylko z tym, że jeśli się kogoś bardzo
kocha, to dużo się o nim myśli, dużo chce się dla niego
zrobić, próbuje się odczytywać jego myśli i oczekiwania i
wtedy łatwo trafiać na takie niby telepatyczne sytuacje. To
bardzo cenne takie właśnie trafianie w dziesiątkę. Szkoda,
że nie zdarza się to na codzień.
Sokrates

4. Data: 2002-09-09 07:45:05

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lena" <l...@w...pl> wrote in message news:algg79$jhm$1@news2.tpi.pl...
> Czy macie jakieś specyficzne odczucia, reakcje kiedy nie ma przy was tej
> drugiej połówki?
Telepatia - stare jak ten świat i - przynajmniej w moim przypadku - dość
częste zjawisko. Niestety nie umiem posługiwać się nią świadomie i celowo.
Anka

5. Data: 2002-09-09 10:31:51

Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:alglb8$25g$1@news.onet.pl...

> Nader sympatyczna osoba znana ogółowi jako "lena" <l...@w...pl> wyraziła
swe
> zdanie:...
> że nie chodzi mi o ewentualne zdrady męża (bo jemu ufam,

(ciach)
> [...]
> przeczuciem, i w moim przypadku, nie dotyczy jedynie mojej połówki, ale

Osobiście także miewam przeczucia dotyczące moich bliskich, które zwykle się
spełniają.
Nie potrafię tego wytłumaczyć, ale wydaje mi się, że takie odczucia wyzwala
w Nas silna więź emocjonalna z drugą osobą. To tak jak np. u bliźniąt. -
jeno dziecko mocna odczuwa stany drugiego.
Być może kiedyś nauczymy się korzystać z nieużywanych 90% możliwości naszego
mózgu, a wtedy rozwiążemy tę zagadkę jak i wiele innych.

Pozdrawiam
Aseti

Monotematyczna teściowa
problem z corka