gdzie kupię korę ?

1. Data: 2002-01-20 14:57:36

Temat: gdzie kupię korę ?
Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie kupię korę lub ściółkę lesną w wielkopolsce ?
Obsadzam dość dużymi sosnami obszar 5-7 tysięcy
metrów. Sadzonki mam z bryłą korzeniową (6-7 letnie)
ale mam problem z chwastami i trawami przy łodygach.
Wycinanie wykoszarką koaleczy młode konary ...

Chcę przykryć korą lub ściółką ziemię wokół drzewek.
Gdzie szukać ściółi lub kory w okolicach Poznania, Konina

bartek

2. Data: 2002-01-20 15:49:41

Temat: Re: gdzie kupię korę ?
Od: "miro" <m...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obsadzam dość dużymi sosnami obszar 5-7 tysięcy
> metrów. Sadzonki mam z bryłą korzeniową (6-7 letnie)

Oj, Boszsz...

3. Data: 2002-01-20 17:06:38

Temat: do mira :)
Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miro, co to ? ... adres czy nazwa firmy ? :))))))

Użytkownik miro <m...@w...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a2eouk$igp$...@n...tpi.pl...

4. Data: 2002-01-20 21:41:34

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

OCZYWIŚCIE, ze sie musialem odezwac,
Drogi Bartku,
Jakies 3 miesiace temu prosilem w tej gru[ie o wszelkie doswiadczenia z
sadzeniem duzych sosen. Ale na mnie nagadali :):)
Baaaaaaaaardzo jestem ciekaw:
1. gdzie i po ile udalo Ci sie kupic taki wyrosiete sosny. ( no to
przxynajmniej po ile, jak nie chcesz zdradzic zrodla)
2. czy nie boisz sie tego, ze sie nie przyjma - przed czym mnie ostrzegala
grupa.
3. Czym to wsadzasz do ziemi? Bo chyba nie lopata.
Ja chce w marcu obsadzic tylko ze 30 arow.

Daj znac.....

A co do sciolki lub kory.
Radzono mi nastepujace kroki.
1. wycinki lasow
2. lasy prywatne.
Moze poytaj w nadlesnictwach. U Ciebie przeciez lasow sosnowych nie brakuje
:)

Wojtek Pa

5. Data: 2002-02-01 10:46:28

Od: "Michał" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2002-02-01 21:37:23

Od: "Ludomir Pawlowicz" <l...@l...freeserve.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

jezeli w okolicy jest czynna papiernia to powinna byc kora (prawdopodobnie
darmo albo za symboliczna oplata)

"Michał" <l...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Wojciech P" <d...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> brakuje