gdzie kurs telepracy w W-wie ?

1. Data: 2003-02-15 11:33:25

Temat: gdzie kurs telepracy w W-wie ?
Od: "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupę - ja z pytaniem
gdzie w Warszawie O.N. możne zapisać się na kurs telepracy(tak ładnie
już "telepracusie" piszą poniżej,az miło)
jest tylko jedno ale,
chodzi mi o kurs gdzie nie będą wymagali zarejestrowania się w Urzędzie Pracy
jako osoba bezrobotna (wtedy trzeba zawieśić rentę socjalną) a to jedyne
żródło utrzymania,
czy jest to możliwe?
pozdrawiam wszystkich a szczególnie Sylwię@-moją pierwszą wirtualną
nauczycielkę
marika

2. Data: 2003-02-15 13:28:02

Temat: Re: gdzie kurs telepracy w W-wie ?
Od: "Sylwi@" <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

kamila kwiatkowaka wrote:
> Witam grupę - ja z pytaniem
[...]
> pozdrawiam wszystkich a szczególnie Sylwię@-moją pierwszą wirtualną
> nauczycielkę
> marika

No teraz dostałam za swoje ... :-)
Mariko,
czy to nie o inną Sylwię Ci chodzi czasami
bo ja to ciągle _się _ uczę i ciągle mało umiem :-)

--
Do usłyszenia - > Sylwia < - e...@i...org.pl
Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,

3. Data: 2003-02-15 19:37:49

Temat: Re: gdzie kurs telepracy w W-wie ?do sylwi@
Od: "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A pamiętasz jak próbowałaś mnie nauczyć ściągania i czytania grup przez
interię- ściągnęłam te wszystkie grupy ,mogłam je czytać ,ale na żadnej nie
mogłam pisać( nie chciało mi wysłać żadnego listu)
Po jakimś czasie zobaczyłam że mogę czytać i pisać ze str.gazety wyborczej i
już przestałam pytać bo mi było wstyd.
tam byłam inaczej zalogowana może teraz sobie przypomnisz
magdarg@poczta onet.pl
czytam często twoje posty na www.nieslyszący i pozdrawiam jeszcze raz
cieplutko

4. Data: 2003-02-15 20:54:12

Od: "Sylwi@" <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

kamila kwiatkowaka wrote:

> A pamiętasz jak próbowałaś mnie nauczyć ściągania i czytania grup
> przez interię- ściągnęłam te wszystkie grupy ,mogłam je czytać ,ale
> na żadnej nie mogłam pisać( nie chciało mi wysłać żadnego listu)

Witaj :-*

To czemu nic nie mówiłaś ???? :-(
Znaczy się nie nauczyłam skoro nie mogłaś nic wysłać :-)

> Po jakimś czasie zobaczyłam że mogę czytać i pisać ze str.gazety
> wyborczej i już przestałam pytać bo mi było wstyd.

Kogo .... ???
Ty wiesz ile ja głupich pytań się nazadawałam nim się naumiałam "pisać" ??
A ile mnie odwagi kosztowało napisanie pierwszego maila na psi ??? :-)))

> tam byłam inaczej zalogowana może teraz sobie przypomnisz
> magdarg@poczta onet.pl

i to mnie zmyliło .... teraz już wiem z kim mam przyjemność :-)
i wiesz ...
do dzisiaj nie wyrzuciłam ani jednego listu od Ciebie i nie raz myślałam

> czytam często twoje posty na www.nieslyszący

Ale ja tam niezbyt często piszę ....
Nic się da ukryć, jaki ten świat malutki :-)

> i pozdrawiam jeszcze raz cieplutko

Miło wiedzieć, że jesteś ...... i że nie znikłaś .....
Uśmiechnij się :-)

5. Data: 2003-02-16 10:51:47

Od: "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a mnie wszystkie listy zjadło(tak mi zrobili domownicy na nowym dysku),ale
lubię czytać Twoje " credo"
syn skończył studia,szuka pracy,
może w tym roku uda mu się wyjechać na pierwszy w życiu turnus
rehabilitacyjny,
pozdrawiam raz jeszcze bardzo ciepło

6. Data: 2003-02-16 11:19:15

Od: "Krzysztof Piotrowski" <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl> napisał [ciecie]

> Witam grupę - ja z pytaniem
> gdzie w Warszawie O.N. możne zapisać się na kurs telepracy(tak ładnie

W tej sprawie 'zasiegnij jezyka' w 'swoim' oddziale PFRON. O ile mnie pamiec
nie myli program ten byl pilotazowy (obejmowal cztery wojewodztwa). Wnioski
o szkolenia nalezalo skladac do konca 2001 (a teraz chyba dopiero nastapila
realizacja). Oczywiscie - lepiej sie upewnij bo to moze nie to o czym pisze.

> [...]
Pracy
> jako osoba bezrobotna (wtedy trzeba zawieśić rentę socjalną) a to jedyne

[ciecie]

Znow jesli mnie pamiec nie myli, wtedy nie bylo takowego wymogu.

K.Piotrowski

7. Data: 2003-02-16 13:19:30

Od: "Sylwi@" <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

kamila kwiatkowaka wrote:

> a mnie wszystkie listy zjadło(tak mi zrobili domownicy na nowym
> dysku),

nic specjalnego nie straciłaś:-))

> ale lubię czytać Twoje " credo"

w sumie to .......
zawsze jak podpisuję to zawsze się na chwilke przy nim zatrzymam ...

> syn skończył studia,szuka pracy,
> może w tym roku uda mu się wyjechać na pierwszy w życiu turnus
> rehabilitacyjny,

Urszulo a może zastanów się też na Ustroniem ...
Nie, ja nie reklamuję broń Boże i zdaję sobie sprawę , że wydatek jest duży
ale .....
poznalibyśmy się wszyscy i porozmawiali i pobyli,
tak cieplej się robi ........

Jeżeli mogłabym pomóc powiedz proszę,

8. Data: 2003-02-16 14:50:34

Od: "jan kowalski" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kamila kwiatkowaka <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Witam grupę - ja z pytaniem
> gdzie w Warszawie O.N. możne zapisać się na kurs telepracy(tak ładnie
> już "telepracusie" piszą poniżej,az miło)
> jest tylko jedno ale,

Ale - to jest takie, że taki kurs to Tobie mało da. Ty już sobie radzisz z
komunikacją. Żeby dostać telepracę trzeba coś praktycznego umieć np HTML,
XML, czy Delphi lub administrowanie. Po prostu trzeba umieć coś czego
potrzebują pracodawcy i co ma sens w sieci.
Moja firma aktualnie poszukuje wyrkomiarzy (=telepracowników, patrz samisobie-
telepraca) ze znajomością 4GL ew. Delphi i zagadnień finansowo księgowych.

Z pozdrowieniami,
Sławek oberwyrkomiarz
--------------------
Praca czyni wolnym

9. Data: 2003-02-16 19:46:03

Od: "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ten kurs nie dla mnie ,ale dla syna O.N.,
on sobie dużo lepiej radzi ,ale mnie chodzi o grafikę lub zakładanie i
rozbudowywanie stron www (miałby taka propozycję pracy)
czy na kursach telepracy tego nie uczą?

10. Data: 2003-02-16 20:07:05

Od: "Radzio" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Całkiem niedawno kamila kwiatkowaka napisał(a):

> chodzi mi o kurs gdzie nie będą wymagali zarejestrowania się w
> Urzędzie Pracy jako osoba bezrobotna

Witam,

O ile mi wiadomo, można być zarejestrowanym jako bezrobotny lub jako
poszukujący pracy

Pozdrawiam,
Radzio

--