gdzie pracować??

1. Data: 2003-05-06 14:21:47

Temat: gdzie pracować??
Od: "ewa" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanko
kończe w tym roku farmację i trochę kusi mnie żeby starac się o prace
przedtawiciela mdycznego..czy ktoś mi może doradzić, np.że powinnam najpierw
odbyć staż czy coś w tym rodzaju...

2. Data: 2003-05-06 19:39:24

Temat: Re: gdzie pracować??
Od: "O`Gardener" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

nie jestem farmaceutą ale z branży i uważam , że staz w aptece zdecydowanie
jest potrzebny . Nie wiem jak w przypadku przedstawiciela med. ale w
przemyśle Twoja wartośc po stażu zdecydowanie rośnie . A staż trwa tylko rok
.

O`Gardener

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2003-05-06 20:10:01

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tym stażem to przesądy.
Jeśłi specjalnie Ci się nie spieszy tzn. ie musisz na gwałt zarabiac kasy to
sobie go zrób - kobiety częsciej pracuja w aptece, więc statystycznie rzecz
ujmując Ciebie też może to w przyszłości dotknąć.
Ja stażu nie robiłem i bardzo dobrze, bo do niczego by mi sie nie przydal
(jak narazie).

POzdrawiam,

A.

Użytkownik ewa <e...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b98gdr$j81$...@i...gazeta.pl...

4. Data: 2003-05-06 20:24:57

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O`Gardener wrote:
> [...]
> jest potrzebny . Nie wiem jak w przypadku przedstawiciela med. ale w
> przemyśle Twoja wartośc po stażu zdecydowanie rośnie . A staż trwa tylko rok

Podpisuje sie pod zdaniem przedmowcy - staz z pewnoscia warto odbyc. W
przyszlosci ulatwi Ci to rozwoj zawodowy.

Anka

5. Data: 2003-05-07 19:18:01

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podpisuje sie pod zdaniem przedmowcy - staz z pewnoscia warto odbyc. W
> przyszlosci ulatwi Ci to rozwoj zawodowy.

No, bez przesady...
Chyba ze rozwój ograniczy się do lady aptecznej...

6. Data: 2003-05-07 21:43:00

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> No, bez przesady...
> Chyba ze rozwój ograniczy się do lady aptecznej...

a to jakas uragająca praca ???
chyba kojarzysz ją tylko z uśmiechaniem się do starszych pań przychodzących z
receptami.... zresztą wiele osób myśli, że wystarczy stać !

7. Data: 2003-05-08 11:29:52

Od: Anka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamus wrote:

> No, bez przesady...
> Chyba ze rozwój ograniczy się do lady aptecznej...

Absolutnie nie ma w tym zadnej przesady. Zdarzaja sie rozne sytuacje.
Firmy farmaceutyczne (miedzy innymi ta, w ktorej pracuje) zatrudniajac
farmaceutow wymagaja odbytego stazu. Rotacja pracownikow jest znaczna.
Zdarza sie, ze z dzialu farmaceutycznego pracownicy przenoszeni sa do
apteki, itp.
Nigdy nie wiadomo, kiedy moze okazac sie przydatny...
A.

8. Data: 2003-05-08 12:59:57

Od: "ewa kozal" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2003-05-08 19:56:35

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kończe w tym roku farmację i trochę kusi mnie żeby starac się o prace
> przedtawiciela mdycznego..czy ktoś mi może doradzić, np.że powinnam
najpierw
> odbyć staż czy coś w tym rodzaju...

stażu nie musisz odbywać, ale moim zdaniem to zaleta dla pracodawcy, jeśli
przedstawiciel medyczny zna realia pracy w aptece

10. Data: 2003-05-10 14:28:58

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a to jakas uragająca praca ???
> chyba kojarzysz ją tylko z uśmiechaniem się do starszych pań
przychodzących z
> receptami.... zresztą wiele osób myśli, że wystarczy stać !

W Polsce - tak. W tym kraju aptekarz to sprzedawca z wyzszym
wyksztalceniem...

małżeństwo stazystów cała Polska
Sklep Zielarsko Medyczny i Technik Farmacji
[OT] rotacja lekarzy w pracy?
Plastry i węgiel aktywny
rrrratunku - uczulenie